نظری: پورموسوی به دنبال تشکیل باند در مسجدسلیمان است/ رحمتی یکی از گزینه‌های ما است

نظری: پورموسوی به دنبال تشکیل باند در مسجدسلیمان است/ رحمتی یکی از گزینه‌های ما است

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: پورموسوی می‌خواهد با جمع کردن چند نفر در مسجدسلیمان تیم و باندی را در آنجا درست کند که مقابل ما قرار بگیرند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، محمد نظری در خصوص وضعیت همکاری با سیروس پورموسوی اظهار داشت: از روز شانزدهم که با او قرارداد بستیم چند جلسه برگزار کردیم و همه شرایط یکدیگر را پذیرفتیم. قرار بود جذب نفراتی که در لیست او بودند انجام شود و همزمان اردوی آماده‌سازی را نیز برپا کنیم.

وی افزود: بازیکنانی که گرفتیم نفرات مدنظر پورموسوی بودند. مانند محمد طیبی، بارانی، میثم نصیرزاده، دغاغله، علی دشتی، بشاگردی و... چند بازیکن هم مانند مهران امیری یا صادقی از قبل بودند یا ناییج پور که با ما قرارداد دارد. طبق لیست او پیش رفتیم. وقتی اردو را شروع کردیم، پیامی داد که کار اداری دارم و نیامد اما به اسماعیل قنبری کمک خودش گفته بود من نمی‌آیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: برای پیگیری ماجرا سعی کردیم با او صحبت کنیم اما هرچه تماس گرفتیم رد تماس می‌داد. بعدا به این حقیقت پی بردیم علت این کار این بود که برخی از بازیکنان مدنظر او جذب نشدند. چرا که قیمتشان بالا بود. آن‌ها با وضعیت ما همخوانی نداشتند و پیشنهاد ما را قبول نمی کردند. ما متناسب با وضعیت مالی خودمان بازیکن می‌گیریم. افرادی هم که جذب شدند با نظر پورموسوی بود و مستندات آن هم موجود است که چه زمانی و چه اسامی داده است.

وی با اشاره به خواسته‌های پورموسوی عنوان کرد: او چند پیشنهاد دیگر داشت. به عنوان مثال سرپرست تیم را معرفی کرد که در مسجد سلیمان پذیرش نداشت. ضمن اینکه سرپرست فصل گذشته ما نعمت رضایی هنوز در کنار ما حضور دارد. گفتیم این را نمی‌پذیریم. به هرحال ما کارمان را انجام دادیم. با اینکه پورموسوی نیامد اما تمرینات را از روز 22 شهریور بدون حضور او آغاز کردیم چون نمی‌توانستیم معطل بمانیم. پس از آن چون با نظر سرمربی بازیکن می گیریم، این کار را متوقف کردیم و دیگر بازیکنی نگرفتیم. به عنوان مثال جذب دشتی در همان زمان اتفاق افتاد.

نظری در مورد اینکه اخباری مبنی بر فسخ قرارداد علی دشتی منتشر شده، عنوان کرد: نه او فسخ نکرده و در تیم ما حضور دارد.

نظری در خصوص اعلام تمایل پورموسوی به بازگشت، گفت: بارها با او تماس گرفتیم اما رد تماس داد و بی اعتنایی کرد. حالا به سرپرست تیم پیام داده  که من کسالت داشتم و از شنبه می‌خواهم بیایم. اگر کسالت داشت همان موقع به خودم اعلام می کرد یا یک پیام می‌داد. ما هم در صورت امکان به عیادتش می‌رفتیم. من نماینده فرستادم که نزد او برود و صحبت کند تا ببینیم مشکلش چیست اما رد تماس می داد. حتی ما واسطه گذاشتیم که می‌تواند شهادت بدهند.

مدیرعامل نفت مسجد سلیمان افزود: او می‌خواهد با جمع کردن چند نفر در مسجدسلیمان تیم و باندی را در آنجا درست کند که مقابل ما قرار بگیرند. قصد دارد جوی درست کند که من می‌خواستم بچه‌های مسجدسلیمان را ببرم اما این‌ها (مسئولین باشگاه) مخالف هستند.

وی در مورد اینکه آیا امکان بازگشت پورموسوی وجود دارد، گفت: نه اصلا، با این شرایطی که پیش آورد امکان بازگشت ندارد. اگر هم ادعایی کند او را به رئیس آکادمی باشگاه معرفی می‌کنم تا در آنجا با تیم‌های پایه کار کند. اگر اصرار دارد. او با باشگاه قرارداد دارد. اگر اصرار می‌کند می‌تواند با تیم‌های پایه کار کند در غیر این صورت رضایت نامه می‌دهیم تا هرکجا می‌خواهد برود.

نظری در خصوص تعیین تکلیف سرمربی جدید تیم و اینکه از سیدمهدی رحمتی در این میان نام برده می‌شود، عنوان کرد. ان‌شاالله تا فردا 4-3 گزینه‌ای را که داریم ارزیابی می‌کنیم و گزینه نهایی معرفی می‌شود. گزینه‌های ما همگی تجربه لیگ برتر دارند و مهدی رحمتی هم یکی از آن‌ها است.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان در خصوص وضعیت مالی این باشگاه اظهار داشت: پس از پایان فصل تا زمانیکه سرمربی جدید را مشخص کنیم، در ابتدا برنامه ریزی مالی کردیم و مطمئن شدیم که تا پایان فصل صددرصد برنامه ریزی‌مان محقق می‌شود و سپس کار را شروع کردیم. مسئولان و اسپانسرها قول همکاری به ما داده‌اند. با حمایت و تلاش‌های نماینده مسجد سلیمان، با دو وزیر نفت و ورزش صحبت شد و اطمینان حاصل کردیم تا پایان لیگ بتوانیم طبق برنامه ریزی انجام شده حرکت کنیم.

6641