پشت‌پرده تهدید رایولا مبنی بر ترک یوونتوس توسط دلیخت

پشت‌پرده تهدید رایولا مبنی بر ترک یوونتوس توسط دلیخت

پایگاه خبری فوتبالی - در قرارداد مدافع جوان هلندی بانوی پیر بندی وجود دارد که به نظر می رسد صحبت های اخیر مدیر برنامه های این بازیکن، بی ارتباط با این بند خاص نبوده باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه توتو اسپورت، چند روز پیش مینو رایولا، مدیر برنامه های ماتیاس دلیخت، مدافع هلندی سابق آژاکس و فعلی بانوی پیر مدعی شد که زوج رومانیولی - دلیخت ممکن است در یوونتوس شکل بگیرد، اما ماندن دلیخت در یوونتوس قطعی نیست و باید منتظر ماه های آینده باشیم.

بر اساس اعلام نشریه توتو اسپورت، بند آزادسازی موجود در قرارداد ماتیاس دلیخت با بیانکونری، در تابستان آینده با مبلغ 150 میلیون یورو فعال می شود و یوونتوسی ها امیدوار هستند که تیمی با این قیمت به سراغ دلیخت جوان نیاید، زیرا آن ها مجبور به پذیرش این رقم خواهند بود.

طبق با این گزارش، به نظر می رسد مینو رایولا با این مدل صحبت کردن و به نوعی تهدید کردن یوونتوس، در اندیشه افزایش دستمزد ماتیاس دلیخت به پانزده میلیون یورو در سال می باشد و با استفاده از این بند، می خواهد مدیران بیانکونری را مجاب به پرداخت این رقم کند.

چندی پیش باشگاه رئال مادرید اسپانیا نیز آمادگی خود را برای خرید ماتیاس دلیخت اعلام کرده بود و حالا باید منتظر مذاکره قریب الوقوع مینو رایولا به عنوان مدیر برنامه های مدافع جوان هلندی با مدیران بیانکونری باشیم.

9404