مدیر جنجالی پرسپولیس به تلویزیون می‌رود؟

مدیر جنجالی پرسپولیس به تلویزیون می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی- برنامه ورزشگاه در نامه‌ای به مهدی رسول پناه، آمادگی خود را برای برگزاری گفت‌و‌گوی اختصاصی با مدیرعامل سابق پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، مهدی رسول پناه مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس که پیش تر درخواست مناظره با یحیی گل محمدی را داشت، حالا از سوی عوامل سازنده برنامه ورزشگاه که چهارشنبه شب ها روی آنتن شبکه 5 سیما(تهران) خواهد رفت دعوت به مصاحبه حضوری شده است.

عوامل این برنامه در نامه رسمی به رسول پناه اعلام کرده‌اند " با توجه به درخواست‌های مکرر ورزش دوستان و علاقمندان به فوتبال مخصوصا بینندگان برنامه ورزشگاه از شما دعوت می شود تا در برنامه چهارشنبه شب مورخ 31 شهریور 1400 حاضر شده و با مجری این برنامه درباره مسائل دوران مدیریتی در پرسپولیس و اختلاف با یحیی گل‌محمدی به گفت‌و‌گو بپردازید."

پیش از این قرار بود مناظره ای بین رسول پناه و یحیی گل‌محمدی در برنامه فوتبال برتر و شبکه سوم برگزار شود که تلاش عوامل این برنامه در نهایت به نتیجه نرسید، حالا در آستانه حضور پرسپولیس در عربستان و برگزاری مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده فوتبال ایران عوامل برنامه ورزشگاه به دنبال یک گفت‌و‌گوی چالشی با مهدی رسول پناه هستند.

حال باید منتظر ماند و دید مدیرعامل سابق پرسپولیس دعوت شبکه پنج سیما و برنامه ورزشگاه را برای حضور در این برنامه خواهد پذیرفت یا نه.

7655