جام جهانی فوتسال| سرمربی آرژانتین: ایران رقیب سرسختی برای ماست/ می‌خواهیم به بهترین شکل صعود کنیم

جام جهانی فوتسال| سرمربی آرژانتین: ایران رقیب سرسختی برای ماست/ می‌خواهیم به بهترین شکل صعود کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی آرژانتین، شاگردان ناظم‌الشریعه را حریفی سرسخت برای آلبی‌سلسته می‌داند.

به گزارش فوتبالی، ماتیاس لوکوئیکس سرمربی تیم ملی فوتسال آرژانتین، درخصوص پیروزی 4 بر 2 این تیم مقابل صربستان در جام جهانی 2021 لیتوانی اظهار داشت: دقایقی بر ما گذشت تا با شرایط مسابقه آشنا شویم، می‌دانستیم چه هدفی داریم و پیروزی در این بازی، طعم شیرین صعود به مرحله بعد را برای ما به ارمغان آورد.

وی درخصوص قطعی شدن صعود آلبی‌سلسته در فاصله یک بازی تا پایان مرحله گروهی گفت: اتفاق بسیار خوب و مثبتی است که توانستیم دومین پیروزی خود را به دست آوردیم، این موضوع بخشی از هویت ما را نشان داد.

سرمربی 35ساله آرژانتین در مورد دیدار امشب (دوشنبه) شاگردانش مقابل ایران گفت: ایران رقیبی بسیار سرسخت برای ما خواهد بود، با این حال امیدواریم در این مسابقه به برتری برسیم و به بهترین شکل راهی دور یک‌هشتم نهایی شویم.

تیم‌های ملی ایران و آرژانتین از ساعت 21:30 امشب (دوشنبه)، در دور پایانی مرحله گروهی جام جهانی 2021 لیتوانی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد. ایران در صورت پیروزی در این مسابقه، به‌عنوان صدرنشین گروه F به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود می‌کند، در غیر این صورت، صعود شاگردان ناظم‌الشریعه به‌عنوان تیم دوم گروه قطعی خواهد شد و آنها در یک‌هشتم نهایی، مقابل ازبکستان صف‌آرایی می‌کنند.

7474