واکنش‌ها به سوپرگل هالند؛ زلاتانی تر از همیشه!

واکنش‌ها به سوپرگل هالند؛ زلاتانی تر از همیشه!

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند روز گذشته توانست در بازی مقابل یونیون برلین گل بی نظیری را به ثمر رساند که پیش از آن مشابه آن را بیشتر از جانب زلاتان ابراهیموویچ مهاجم اسطوره ای سوئد دیده بودیم.

به گزارش فوتبالی، هالند به روند خوب فصل گذشته اش ادامه می دهد و در این فصل هم در دورتموند در هفت بازی یازده گل به ثمر رسانده است. مهاجم نروژی چهارشنبه گذشته  در مقابل بشیکتاش خوش درخشید و در بازی یکشنبه  گل بی نظیری را به ثبت رساند تا دورتموند را در مقابل یونیون با نتیجه چهار بر دو پیش بیافتد. البته هالند قبل از آن گل دوم تیمش را هم در این بازی به ثمر رسانده بود.

در فاصله هفت دقیقه به پایان بازی، هالند با یک حرکت آکروباتیک توانست توپ را از بالای سر آندریاس لوته دروازه بان حریف رد کند و یک گل بی نظیر را ثبت کرد. بدین ترتیب هالند به رکورد 68  گل در 67 بازی برای دورتموند به ثمر رساند و میانگینش در تیم آلمانی فعلا بیش از یک گل در هر بازی است. هالند در تابستان گذشته مورد توجه غول های فوتبال اروپا نظیر چلسی قرار داشت اما در نهایت دورتموند اجازه فروش او را نداد. گفته می شود که در تابستان بعدی رقم فسخ قرارداد هالند به 75 میلیون یورو خواهد رسید که طبیعتا بسیاری از بزرگان فوتبال اروپا به دنبال جذب این مهاجم درجه یک فوتبال اروپا خواهند بود.

گل بی نظیر هالند با واکنش های زیادی از جانب کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده است و خیلی ها معتقدند که حالا که زلاتان در مسیر بازنشستگی قرار دارد، با دیدن چنین حرکاتی از هالند خیالشان راحت است چرا که همچنان فوق ستاره ای در فوتبال جهان حضور دارد که می تواند گلهای شگفت انگیز و "زلاتانی" بزند.

4125