پاشازاده: از مجیدی حمایت می کنم/ دوای درد استقلال فقط آرامش است

پاشازاده: از مجیدی حمایت می کنم/ دوای درد استقلال فقط آرامش است

پایگاه خبری فوتبالی- معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: از فرهاد مجیدی برای شروع کارش در فصل جدید حمایت خواهم کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، مهدی پاشازاده در خصوص بازگشت فرهاد مجیدی به تهران برای شروع تمرینات این تیم اظهار داشت: من به عنوان یک فوتبالی واقع بین هستم و می دانم این تیم استقلال با نفرات جدید تازه جمع شده است. متأسفانه برنامه ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا به گونه ای است که به ضرر تیم های ایرانی بوده و نمایندگان ما برخلاف حریفان در کوران مسابقات نیستند. 

وی ادامه داد: با این وجود معتقدم استقلال بازی خوبی برابر تیم سرشناس و متمول الهلال ارائه داد و اگر بدشانسی ما و درخشش دروازه بان عربستانی نبود چه بسا نتیجه عوض می شد. 

معاون ورزشی باشگاه استقلال افزود: در حال حاضر به عنوان عضو کوچکی از باشگاه استقلال اعلام می کنم فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جایگاه بسیار محکمی در تیم دارد و همه ما هم وظیفه داریم از او حمایت کنیم.

پاشازاده در پایان با اشاره به حواشی اخیر یادآور شد: دوای درد استقلال فقط و فقط آرامش و پرهیز از حاشیه سازی است. امروز به عنوان یک استقلالی و برای حمایت از فرهاد مجیدی همبازی و دوست قدیمی ام قطعا با او نشستی را برگزار خواهم کرد. امیدوارم از همین امروز استارت وحدت، همدلی و همبستگی همه استقلالی ها زده شود تا انشالله اتفاقات خوبی در ادامه مسیر برای شادی دل هواداران بیفتد. اهداف بزرگ در تیم بزرگ با افکار بزرگ ساخته می شود و باید همه ما استقلالی ها بزرگ فکر کنیم و متحد باشیم.

7474