خشم دنباله‌دار مسی؛ حتی از گل ایکاردی هم خوشحال نشد!

خشم دنباله‌دار مسی؛ حتی از گل ایکاردی هم خوشحال نشد!

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی یکشنبه شب به سختی در مقابل لیون با گل لحظه آخری ایکاردی پیروز شد اما به نظر می رسد که لیونل مسی که در این بازی تعویض شده بود حتی از گلزنی هموطنش هم خوشحال نشد!

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق بارسلونا که در این تابستان رایگان به پی اس جی پیوسته در این بازی نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و تعویض شد. در حقیقت خط حمله کهکشانی پی اس جی در این بازی شب جالبی را در پارک دو پرنس نداشتند. پی اس جی با پنالتی نیمار در این بازی پیش افتاد اما کار به تساوی کشیده شد. پوچتینو سرمربی پی اس جی تصمیم گرفت که تاکتیک تیمش را عوض کند و اشرف حکیمی به جای مسی وارد زمین شد. لئو اما از این تصمیم اصلا خوشحال نبود و در زمان تعویض شدن حاضر نشد تا به پوچتینو  دست بدهد و خشم خود را این گونه نشان داد.

به نظر می رسد که مسی از تعویضش به حدی عصبانی بود که حتی از گل لحظه آخری ایکاردی هم خوشحال نشد. در حقیقت واکنش سرد مسی به گلزنی هم تیمی اش باعث شد تا خیلی ها فکر کنند که لئو به حدی خودخواه است که از این که تیمش بدون او پیروز شده، راضی نیست!

در حالی که کل بازیکنان نیمکت پی اس جی در حال جشن گرفتن و خوشحالی بودند، مسی در ابتدا خیلی بی تفاوت روی نیمکت نشست و بعد از چند ثانیه بالاخره از جایش بلند شد و با حالتی اخمو برای هم تیمی اش کف زد. یک کاربر توئیتری در مورد رفتار مسی نوشته است:" پی اس جی خانه اش نیست و این را می داند."

4125