سرمربی رئال مادرید: در ماه عسل به سر می‌برم!

سرمربی رئال مادرید: در ماه عسل به سر می‌برم!

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به نظر می رسد که از حال و روز خودش و تیمش خیلی راضی است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در شش بازی اول فصل خود پنج برد و یک تساوی داشته و در حال حاضر صدرنشین لیگ اسپانیا است. در حقیقت کارلتو امسال می تواند قهرمان لالیگا شود و به اولین مربی تاریخ تبدیل شود که در هر پنج لیگ بزرگ یعنی انگلیس، ایتالیا، فرانسه، آلمان و در نهایت اسپانیا به قهرمانی می رسد.  آنچلوتی در این باره که آیا روزی هدایت رم که زمانی در آن بازی می کرده را به عهده می گیرد، گفت:"امیدوارم که رم با مورینیو بتواند جامها را کسب کند. آنیده ام را نمی دانم. در حال حاضر در رئال مادرید در ماه عسل به سر می برم و امیدوارم که سالهای زیادی در این جا بمانم."

آنچلوتی در مورد جدایی ستارگانی نظیر رونالدو، نیمار، مسی و راموس از لالیگا در سالهای اخیر هم صحبت کرد:" فوتبال اسپانیا بازیکنان بسیار مهمی را از دست داده اما همچنان بازیکنان خوبی در این لیگ هستند و یکی از آنها وینیسیوس است که خوشبختانه در تیم ما بازی می کند."

کارلتو در مورد بحث هایی نظیر سوپرلیگ و برگزاری جام جهاین در هر دو سال یک بار هم صحبت کرد:" سوپرلیگ؟ روزی که بخواهم در مورد سیاست صحبت کنم همان روزی است که فوتبال را کنار می گذارم. ترجیح می دهم که درون زمین صحبت کنم. جام جهانی دو سال یک بار؟ خب می توانند سالی یک بار برگزار کنند (می خندند) تقویم ها مشکلاتی جدی دارند. چیزهایی باید اصلاح شود. برخی بازیها بی دلیل هستند. یوفا و فیفا باید با هم صحبت کنند هر چند که در حال حاضر توافقی ندارند."

وی در مورد انتقال قرضی براهیم دیاز از رئال مادرید به میلان هم صحبت کرد:" رئال مادرید به خاطر سطح رقابت در ترکیبش جایی برای او نداشت اما برای ما مهم است و خوشحالیم که در میلان خوب کار می کند. برای پیشرفتش خیلی مهم است که بتواند بازی کند و با توجه به شناختی که از میلان داشتیم، این باشگاه را برای او انتخاب کردیم."

4125