مقصد ستاره کلمبیایی در خاورمیانه؛ قطر یا امارات

مقصد ستاره کلمبیایی در خاورمیانه؛ قطر یا امارات

پایگاه خبری فوتبالی – به نظر می‌رسد به زودی شاهد انفجار یک بمب فوتبالی در یکی از کشورهای عربی خوزه خلیج فارس باشیم.

به گزارش فوتبالی، بعد از آنکه باشگاه الهلال، موسی مارگا از پورتو و متئوس پریرا را از وست برومویچ و لیگ جزیره به عربستان آورد، حالا احتمالا شاهد حضور یک بازیکن سرشناس دیگر در خاورمیانه خواهیم بود.

طبق ادعای حسن الجسمی خبرنگار شبکه دبی اسپورتس، خامس رودیگز بازیکن تیم ملی کلمبیا و باشگاه اورتون انگلیس، به احتمال بسیار زیاد، به زودی با یک تیم اماراتی قرارداد خواهد بست و فوتبالش را در این کشور عربی ادامه خواهد داد.

خامس رودیگز 30 ساله که سابقه بازی در رئال مادرید و بایرن مونیخ را دارد، علاقه‌ای به ماندن در اورتون ندارد و از طرف این باشگاه مجوز مذاکره با باشگاه اماراتی را پیدا کرده و طبق نوشته سایت futaa این بازیکن به دبی رفته تا مذاکراتش با باشگاه مربوطه – که هنوز اسمش لو نرفته – را به صورت حضوری ادامه دهد.

هنوز معلوم نیست قرارداد این بازیکن کلمبیایی با تیم اماراتی به صورت قرضی خواهد بود یا دائمی منتهی باید دید با توجه به دستمزد رودریگز در اورتون – او هفته‌ای 190 هزار پوند حقوق می‌گیرد – توافق مالی او با تیم اماراتی به چه صورت خواهد بود. 

خبر توافق رودیگز با یک باشگاه اماراتی در حالی مطرح شده که طبق گزارش سایت 90min، این بازیکن به قطر رفته تا شاید در این کشور بتواند با تیمی به توافق برسد.

1984