مقایسه مهاجم یوونتوس با شخصیت اصلی سریال «سرقت پول»

مقایسه مهاجم یوونتوس با شخصیت اصلی سریال «سرقت پول»

پایگاه خبری فوتبالی - فقط دو امتیاز از چهار باعث شده تا یوونتوس در رتبه هجدهم قرار بگیرد و بدترین شروع خود در سری آ در 60 سال اخیر را داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، دوره دوم آلگری در یوونتوس ناامیدکننده به نظر می رسد. در حقیقت این تیم حس و حال بازی کردن را ندارد و مشکلات این تیم خیلی بیشتر از چیزی است که در ابتدا به نظر می رسید. در بازی شب گذشته مقابل میلان، یووه توسط موراتا به گل رسید و به نظر می رسید که قرار است از بحران خارج شود اما آنته ربیچ کار را به تساوی کشاند تا تورینی ها نتوانند در این بازی حساس به پیروزی برسند.

موراتا و دیبالا بهترین بازیکنان یووه در بازی دیشب بودند. مهاجم مادریدی همواره با انتقادهایی مواجه بوده اما در این فصل با سه گل در پنج بازی در ترکیب یووه خوب کار کرده است. با این وجود گاتزتا دلوا اسپورت نشریه معتبر ایتالیایی در مورد عملکرد موراتا در بازی مقابل میلان نوشت:" درخشان و در عین حال خیانتکار مثل "برلین" در سریال "سرقت پول." زمانی که بتواند موقعیت ایجاد کند همواره یک خطر دائمی است."

عملکرد موراتا در بازی دیشب خوب بود و نمره هفت از ده را از گاتزتا دریافت کرد که بهترین نمره در میان بازیکنان یوونتوس بود. این نشریه در مورد دیبالا نیز همین نمره را انتخاب کرده و نوشته است:" دیبالا شرایط خوبی دارد. او خودش را در بازی جا انداخته و هم تیمی ها به او نیاز دارند. در همه بخش ها حتی اگر بازی کمرنگ شود هم اثر خود را می گذارد. به نظر می رسد که دروازه بان میلان سرعت موراتا را دستکم گرفت."

یووه در این بازی سخت به دنبال ضدحمله بود اما نتوانستند از خط دفاعی میلان عبور کنند. موراتا در این بازی فقط پنج تا از پانزده دوئل فردی خود را برد، چهارده توپ لو داد و دو بار در آفساید قرار گرفت.

4125