شروع ضعیف پسر دیوید بکام در اولین بازی حرفه‌ای فوتبالش

شروع ضعیف پسر دیوید بکام در اولین بازی حرفه‌ای فوتبالش

پایگاه خبری فوتبالی - رومئو پسر دیوید بکام که اولین قرارداد حرفه ای خود را در 19 سالگی امضا کرده، یکشنبه شب اولین بازی خود را در تیم جدیدش فورت لوردیل داشت، تیمی که به عنوان تیم رزروهای اینترمیامی شناخته می شود. این بازی در مقابل تورمنتا با تساوی دو بر دو به اتمام رسید.

به گزارش فوتبالی، پسر مالک اینتر میامی که 78 دقیقه درون زمین بود در این بازی عملکرد کمرنگی را داشت و در کل بازی فقط 19 بار لمس توپ داشت تا عملا تاثیری در جریان بازی نگذاشته باشد. این بازیکن 19 ساله پیراهن 11 را به تن کرد و چند حرکت موثر داشت و سعی کرد که خاطرات دوران بازی پدرش را زنده کند اما شروع دوران فوتبالش در سطح حرفه ای، خیلی دورتر از سطح انتظارات بود و هنوز با درخشش و موفقیت در تیمش خیلی فاصله دارد.

دیوید بکام

رومئو اولین قراردادش به عنوان بازیکن حرفه ای را در روز پنجم سپتامبر با فورت لوردیل امضا کرد تا در لیگ شمال آمریکا بازی کند. علاوه بر رومئو در این بازی هاروی پسر فیل نویل دیگر ستاره سابق منچستریونایتد و سرمربی فعلی اینتر میامی هم در ترکیب اصلی حضور داشت که در بازی یکشنبه هاروی هم نتوانست عملکرد درخشانی از خود ارائه بدهد. قطعا رومئو همه تلاش خود را خواهد کرد تا در هفته های آینده شروع ضعیفش را جبران کند.

4125