عکس؛ خوشحالی ویژه وینیسیوس در مستایا با نشان دادن لوگوی رئال مادرید

عکس؛ خوشحالی ویژه وینیسیوس در مستایا با نشان دادن لوگوی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد در ورزشگاه مستایا در هفته پنجم از رقابت های لالیگا با نتیجه دو بر یک والنسیا را شکست دهد و بدین ترتیب سه امتیاز شیرین را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، پیروزی رئال مادرید در حالی به دست آمد که این تیم در ابتدا با یک گل از رقیب خود عقب افتاد اما در ادامه با درخشش وینیسیوس جونیور و کریم بنزما توانست دو گل به ثمر برساند و کامبک بزند و بدین ترتیب نتیجه بازی را برگرداند.

وینی جونیور گل اول رئال مادرید را روی پاس کریم بنزما به ثمر رساند و پاس گل دوم رئال مادرید را هم به کریم بنزما داد تا شبی رویایی را در ورزشگاه مستایا در کنار کریم بنزما داشته باشد.

وینیسیوس پس از گلی که به ثمر رساند، یک خوشحالی ویژه در ورزشگاه مستایا از خودش به نمایش گذاشت و با به رخ کشیدن لوگوی رئال مادرید هواداران والنسیا را ساکت کرد چرا که پس از گلی که والنسیا به ثمر رساند و دقایق پس از آن، سر و صدای زیادی در ورزشگاه مستایا بود و هواداران والنسیا جوی سنگین را برای بازیکنان رئال مادرید ایجاد کرده بودند اما بازیکنان رئال مادرید حرفه‌ای بودن خود را به رخ کشیدند و اسیر این جو نشدند و توانستند دو گل به ثمر رسانده و با درخشش وینی جونیور کامبک بزنند.

1470