عکس و فیلم گرفتن هواداران پاریسن ژرمن از ناراحتی و خشم مسی روی نیمکت

عکس و فیلم گرفتن هواداران پاریسن ژرمن از ناراحتی و خشم مسی روی نیمکت

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی پاریسن ژرمن و المپیک لیون، تعویض مسی توسط پوچتینو و خشم فوق ستاره آرژانتینی و اتفاقاتی که پس از تعویض افتاد، تبدیل به تیتر یک رسانه ها و مهم ترین اتفاق این بازی شده است.

به گزارش فوتبالی، مائوریسیو پوچتینو تصمیم گرفت در دقیقه 76 بازی پی اس جی مقابل لیون، دست به تعویض لیونل مسی بزند و اشرف حکیمی را به جای او به زمین بفرستد. این تصمیم پوچتینو به مذاق لئو مسی خوش نیامد و فوق ستاره آرژانتینی پس از تعویض ناراحتی خود را بروز داد و با پوچتینو دست نداد و با نگاهی معترضانه به مربی خود واکنش نشان داد.

مسی همچنان روی نیمکت ناراحت بود به طوری که پاردس سعی کرد با او صحبت کند و فوق ستاره آرژانتینی را آرام کند. در تصویر جالبی که از این لحظه به ثبت رسیده است، می بینیم که دوربین موبایل های هواداران پاریسن ژرمن روی لیونل مسی زوم شده است و در واقع دوربین ها به سمت او نشانه رفته است و هواداران تیم پاریسی از رفتار لیونل مسی او و ناراحتی او عکس می گیرند چرا که کمتر پیش می آید چنین رفتاری را از مسی شاهد باشیم.

مسی و پوچتینو رابطه خوبی را در تمرینات داشته اند و اکنون باید دید که با پیش آمدن این اتفاق، روابط این دو به چه شکل خواهد بود.

1470