رئال مادرید در دو دقیقه مستایا را به آتش کشید

رئال مادرید در دو دقیقه مستایا را به آتش کشید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد در یک دیدار جذاب مقابل والنسیا به پیروزی دراماتیک 1-2 برسد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته پنجم لالیگا اسپانیا، دو تیم والنسیا و رئال مادرید از ساعت 23:30 به وقت تهران، در ورزشگاه مستایا به میدان رفتند. دو تیم در شرایط کاملا مشابهی در برابر هم صف آرایی کردند و هر دو تیم از چهار دیدار گذشته خود موفق به کسب 10 امتیاز شده بودند. کارلو آنچلوتی سرمربی پرافتخار لوس بلانکوس تصمیم گرفت تا در این بازی از مثلث ادن هازارد، کریم بنزما و وینیسیوس استفاده کند. 

در نیمه اول یک بازی کاملا سرد و کسل کننده‌ای را تماشا کردیم.دو تیم موقعیت‌های خطرناک روی دروازه یک دیگر خلق نکردند و توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت.  در پنج دقیقه پایانی فشار والنسیا کمی افزایش یافت، اما در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل پایان یافت. 

نیمه دوم، نیمه متفاوتی بود و میزبان موفق شد در دقیقه 66 توسط هوگو دورو بازیکن فصل گذشته رئال مادرید به گل اول دست پیدا کرد. پس از این گل شاگردان آنچلوتی آرایش کاملا هجومی به خود گرفتند و فشار خود را برای رسیدن به گل چند برابر افزایش دادند. سرانجام در دقیقه 86 وینیسیوس جونیور موفق شد گل تساوی را وارد دروازه والنسیا کند و تنها دو دقیقه پس از این گل، کریم بنزما گل پیروزی را زد تا رئال مادرید با نتیجه 1-2 به یک پیروزی دراماتیک وار برسد. 

4416