جام جهانی فوتسال/ صدرنشینی برزیل و پرتغال و صعود ۲ نماینده آسیا + برنامه دوشنبه

جام جهانی فوتسال/ صدرنشینی برزیل و پرتغال و صعود ۲ نماینده آسیا + برنامه دوشنبه

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های ملی برزیل و پرتغال با صدرنشینی گروه‌های C و D جام جهانی فوتسال، به دور یک‌هشتم نهایی این مسابقات راه یافتند. 

به گزارش فوتبالی، دور سوم و پایانی مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتسال 2021 لیتوانی، امشب (یکشنبه) با برگزاری دیدارهای گروه‌های C و D پیگیری شد.

پرتغال با وجود تساوی 3-3 مقابل مراکش، با 7 امتیاز به‌عنوان صدرنشین گروه C به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات رسید. تایلند هم با نتیجه 9 بر 4 بر جزایر سلیمان غلبه کرد. مراکش با 5 امتیاز به مقام دوم جدول رسید و تایلندِ 4 امتیازی به‌عنوان یکی از برترین تیم‌های رده سومی، خود را به جمع 16 تیم نهایی جام جهانی رساندند.

برزیل با نتیجه 5 بر صفر از سد پاناما گذشت و با کسب 9 امتیاز کامل گروه D، راهی یک‌هشتم نهایی شد. دیدار تیم‌های ملی جمهوری چک و ویتنام هم به تساوی یک-یک انجامید تا با چهار امتیاز و بر حسب تفاضل گل، به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم جدول گروه D قرار بگیرند و به جمع 16 تیم پایانی صعود کنند.

ویتنام پس از ایران، ازبکستان و تایلند، چهارمین آسیایی دور یک‌هشتم نهایی خواهد بود و ژاپن فرصت دارد به پنجمین نماینده قاره کهن در این دور تبدیل شود.

جدول رده‌بندی گروه‌های C و D به شرح زیر است:

فردا شب در آخرین دیدارهای دور گروهی جام جهانی فوتسال، تیم ملی ایران در گروه F به مصاف آرژانتین خواهد رفت. برنامه دیدارهای فردا به این شرح است:

گروه E

ژاپن - پاراگوئه، ساعت 19:30

اسپانیا - آنگولا، ساعت 19:30 

گروه F

ایران - آرژانتین، ساعت 21:30

آمریکا - صربستان، ساعت 21:30

۴۱۵۴