چلسی مقتدرانه بار دیگر فاتح دربی لندن شد

چلسی مقتدرانه بار دیگر فاتح دربی لندن شد

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی موفق شد در دیدار حساس برابر تاتنهام به پیروزی 0-3 برسد. 

به گزارش فوتبالی، امشب (یک شنبه) از ساعت 20 به وقت تهران، دو تیم تاتنهام و چلسی، آخرین دیدار هفته پنجم لیگ برتر انگلیس را در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر برگزار کردند. پیش از شروع این بازی، چلسی با 10 امتیاز از 4 بازی در رده پنجم و تاتنهام با 9 امتیاز در رده هفتم قرار داشتند. 

نیمه اول را تاتنهام بهتر آغاز کرد و در همان بیست دقیقه ابتدایی بازی، شانس باز کردن دروازه ادوارد مندی را داشت، اما فرصت‌ها با بی دقتی مهاجمین از دست رفت. چلسی در نیمه اول کمی عقب نشسته بود و تمایل چندانی برای خلق موقعیت از خود نشان نمی‌داد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

در نیمه دوم شاهد بازی متفاوتی از سوی شاگردان توماس توخل بودیم. در دقیقه 49 ارسال زیبای مارکوس آلونسو با ضربه سر تیاگو سیلوا وارد دروازه هوگو لوریس شد. طوفان چلسی در نیمه دوم ادامه داشت و شوت انگولو کانته ستاره فرانسوی پس از برخورد به مدافع تاتنهام تغییر مسیر داد و دروازه میزبان را برای بار دوم گشود. در ادامه تاتنهام اصلا نتوانست زهردار ظاهر شود و حتی این چلسی بود که توانست در آخرین دقایق بازی توسط آنتونیو رودیگر، اختلاف را به سه گل افزایش دهد و در پایان این بازی حساس با پیروزی 0-3 به سود مهمان پایان یافت. 

4416