دخیا و سر دادن فریادهای قهرمانانه؛ کابوس‌هایش به پایان رسید؟

دخیا و سر دادن فریادهای قهرمانانه؛ کابوس‌هایش به پایان رسید؟

پایگاه خبری فوتبالی - پیروزی منچستر یونایتد مقابل وستهام یونایتد بدون شک یک قهرمان ویژه داشت که در ثانیه های پایانی بازی توانست هر سه امتیاز بازی را برای تیمش حفظ کند و مانع از تساوی شیاطین سرخ و تقسیم امتیازات شود.

به گزارش فوتبالی، داوید دخیا در دقیقه 93 بازی و در حالی که ثانیه های پایانی بازی میان منچستر یونایتد و وستهام یونایتد در ورزشگاه لندن سپری می‌شد، ضربه پنالتی مارک نوبل را مهار کرد تا بدین ترتیب مانع از گل خوردن تیمش در دقیقه پایانی بازی شود و پیروزی دو بر یک را برای سولشر و شاگردانش حفظ کند و بدین ترتیب تبدیل به قهرمان شیاطین سرخ در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس شود.

داوید دخیا پس از مهار این پنالتی فریاد هایی قهرمانانه سر می داد و در آغوش کاپیتان منچستر یونایتد یعنی هری مگوایر قرار گرفت. داوید دخیا در فصل گذشته انتقادات زیادی را تحمل کرد چرا که عملکرد او آنطور که باید و شاید نبود و این دروازه بان اسپانیایی دچار افت زیادی شده بود.

دخیا حتی در فینال لیگ اروپای 2021 که منچستر یونایتد شانس قهرمانی داشت، در ضربات پنالتی بسیار ضعیف کار کرد و حتی یک ضربه پنالتی از 11 ضربه پنالتی را هم مهار نکرد و در انتها خودش با خراب کردن پنالتی باعث باخت منچستریونایتد شد.

اکنون دخیا با درخشش مقابل وستهام دوباره محبوبیتی ویژه نزد هواداران منچستر یونایتد پیدا کرده است و به نظر می رسد که کابوس های او رو به اتمام است و باید دید که با درخشش در بازی های بعدی دوران خوش جدیدی را برای خودش استارت خواهد زد یا خیر.

1470