عکسی که شاهکار دخیا را در مهار پنالتی دقیقه 93 نشان می‌دهد

عکسی که شاهکار دخیا را در مهار پنالتی دقیقه 93 نشان می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - داوید دخیا، دروازه بان اسپانیایی منچستر یونایتد در پیروزی دو بر یک شیاطین سرخ مقابل وستهام یونایتد نقشی بسیار کلیدی و پررنگ داشت چرا که او در آخرین ثانیه های بازی یک پنالتی حساس را برای تیمش مهار کرد تا هر سه امتیاز بازی به حساب شاگردان اوله گونار سولشر واریز شود.

به گزارش فوتبالی، در حالی که در دقیقه 93 روی هند لوک شاو، مارتین اتکینسون، داور مسابقه با کمک VAR یک پنالتی را به نفع وستهام یونایتد گرفت و هواداران شیاطین سرخ نگران این بودند که بازی مساوی شود، داوید دخیا این پنالتی را مهار کرد تا تبدیل به قهرمان شیاطین سرخ شود.

پنالتی وستهام یونایتد توسط مارک نوبل زده شد، بازیکنی که توسط دیوید مویس و هنگامی که پنالتی به نفع وستهام اعلام شد، به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و با خراب کردن پنالتی نشان داد که آوردن بازیکن تعویضی به عنوان زننده پنالتی می تواند کار اشتباهی باشد!

البته مارک نوبل پنالتی‌زن ماهری است چرا که طبق آمار، این بازیکن هر 5 پنالتی آخر خود را به گل تبدیل کرده بود و سرمربی وستهام یونایتد هم به همین دلیل او را وارد زمین کرد اما دخیا با مهار پنالتی او بدین ترتیب یک شاهکار را برای تیمش به نمایش گذاشت.

گفتنی است که داوید دخیا در فینال لیگ اروپای فصل حتی یک پنالتی را هم از میان 11 پنالتی نتوانسته بود مهار کند.

1470