عکس؛ رونالدو و در آغوش کشیدن بازیکنی که اشتباه مرگبار خود را جبران کرد

عکس؛ رونالدو و در آغوش کشیدن بازیکنی که اشتباه مرگبار خود را جبران کرد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در هفته پنجم از رقابت های لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه 2 بر 1 در خانه حریف و با گلزنی رونالدو و جسی لینگارد، وستهام یونایتد را شکست دهد و بدین ترتیب یک پیروزی شیرین را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، اما در این بازی گل برتری منچستر یونایتد توسط بازیکنی به ثمر رسید که در این روز ها انتقادات زیادی بر علیه او مطرح شده بود و او آماج حملات هواداران شیاطین سرخ شده بود.

جسی لینگارد در دقیقه 89 بازی روی پاس نمانیا ماتیچ با ضربه ای تماشایی دروازه وستهام را باز کرد و بازی یک بر یک مساوی را با پیروزی دو بر یک عوض کرد تا هر سه امتیاز بازی به حساب شاگردان اوله گونار سولشر واریز شود.

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد پس از به ثمر رسیدن این گل، جسی لینگارد را در آغوش کشید و آن ها این گل را بدین ترتیب جشن گرفتند.

جسی لینگارد در بازی میان منچستر یونایتد و یانگ بویز در هفته اول از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در حالی که به عنوان یار تعویضی به جای رونالدو وارد زمین شده بود، با پاس رو به عقب اشتباه و مرگباری که در دقیقه 94 داد باعث به ثمر رسیدن گل دوم یانگ بویز و شکست منچستر یونایتد شد اما اکنون در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس و با این گلزنی به نظر می رسد که اشتباه خود را جبران کرده است.

1470