برابری رونالدو با دو شماره هفتی که قرار بود جای او را پر کنند

برابری رونالدو با دو شماره هفتی که قرار بود جای او را پر کنند

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته پنجم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد موفق شد با نتیجه دو بر یک در خارج از خانه وستهام یونایتد را شکست دهد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی کریستیانو رونالدو عملکرد خوبی داشت و توانست در دقیقه 35 گل اول شیاطین سرخ را به ثمر برساند تا بدین ترتیب به روند خوب خود در دوره دوم حضورش در منچستر یونایتد ادامه دهد.

رونالدو با زدن این گل و تا به اینجای کار، در دوره دوم حضورش در منچستر یونایتد 4 گل به ثمر رسانده است که 3 تا از این گل ها در لیگ برتر انگلیس بوده اند.

فوق ستاره پرتغالی در دوره دوم حضورش در منچستر یونایتد در لیگ جزیره سه گل به ثمر رسانده است که این تعداد گل برابر با تعداد گل هایی است که دو شماره 7 سابق منچستر یونایتد یعنی آنخل دی ماریا و الکسیس سانچز در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده بودند.

رونالدو پس از انجام دو بازی در لیگ برتر انگلیس در دوره دوم حضور خود در جمع شیاطین سرخ موفق شد سه گل بزند اما دی ماریا در کل فصل 2014/15 و الکسیس سانچز بین سال های 2018 تا 2020 که در خدمت منچستر یونایتد بود این تعداد گل را در لیگ برتر زده بود.

رونالدو در دوره اول حضورش در منچستر یونایتد شماره 7 را بر تن می کرد و اکنون هم همین شماره را دارد، دی ماریا و الکسیس سانچز با حضورشان در منچستریونایتد شماره 7 را داشتند اما عملکرد خوبی نداشتند.

1470