برتری ویژه ملی‌پوشان الهلال در مقایسه با پرسپولیس

برتری ویژه ملی‌پوشان الهلال در مقایسه با پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- ملی پوشان الهلال عربستان حریف قرمزها در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک برتری ویژه نسبت به پرسپولیس دارند.

به گزارش فوتبالی، الهلال عربستان که استخوان بندی اصلی تیم ملی این کشور را تشکیل می دهد در حال حاضر 9 ملی پوش در اردوهای تیم ملی این کشور دارد که تعداد بازیکنان آنها در مقایسه با ملی پوشان پرسپولیس بیشتر است.

 میلاد سرلک، مهدی ترابی و وحید امیری در حال حاضر تنها بازیکنان ملی پوش پرسپولیس به شمار می آیند که گفته می شود شاید این تعداد برای بازی مقابل امارات و کره جنوبی بیشتر شود. نکته مهم این است که اگر جدایی کنعانی و نوراللهی و مصدومیت کامیابی‌نیا اتفاق نمی‌افتاد، قرمزها با تعداد ملی پوش بیشتری پای به این دو بازی حساس می‌گذاشتند اما حالا تعداد ملی پوشان  این تیم کاهش یافته است.

حریف قرمزها اگرچه از نظر تعداد بازیکنان ملی پوش نسبت به پرسپولیس برتری دارند اما آنها در یک بخش دیگر هم نسبت به قرمزها وضعیت بهتری دارند که آن هم میزبانی از لیگ قهرمانان و دو میزبانی متوالی فیفادی است. یعنی تیم ملی عربستان هر دو بازی خود برابر ژاپن و چین را در ریاض برگزار خواهد کرد و بعد از آن هم بازیکنان الهلال بدون مسافرت، وارد لیگ قهرمانان خواهند شد.

اما تیم ملی ایران باید ابتدا برای برگزاری بازی مقابل امارات به این کشور سفر کرده و سپس به تهران برگردد تا مقابل کره‌جنوبی در ورزشگاه آزادی به میدان برود، ملی پوشان پرسپولیس باید پس از این بازی راهی عربستان شوند و قبل از مصاف با نماینده عربستان باید 2 سفر خارجی را انجام دهند.

باید منتظر ماند و دید کادر فنی قرمزها برای ریکاوری ملی پوشان خود و آمادگی هر چه بیشتر آنها جهت تقابل با الهلال عربستان چه برنامه ای در دستور کار قرار خواهند داد.

7655