برد سخت شیاطین سرخ و درخشش ادامه دار کریستیانو رونالدو

برد سخت شیاطین سرخ و درخشش ادامه دار کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد توانست در دیدار برابر وستهام یونایتد به پیروزی برسد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، دو تیم وستهام و منچستریونایتد از ساعت 17:30 به وقت تهران در ورزشگاه لندن به مصاف هم رفتند. شیاطین سرخ در روز سه شنبه هفته گذشته نیز مهمان یانگ بویز در لیگ قهرمانان اروپا بود و در آن دیدار با نتیجه 2-1 شکست خورد. حالا آن‌ها برای بازگشت به مسیر پیروزی، نیاز به برد در این دیدار سخت داشتند. 

در نیمه اول شیاطین سرخ در اکثر دقایق بازی تیم برتر میدان بودند و از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کردند. با این حال این وستهام بود که در دقیقه سی توسط سعید بن رحما به گل رسید. خوشحالی میزبان تنها یک دقیقه طول کشید و کریستیانو رونالدو ستاره سی و شش ساله پرتغالی خیلی سریع در دقیقه 31 گل تساوی را به ثمر رساند. پس از این گل، شاگردان سولشر چند موقعیت خوب دیگر نیز داشتند، اما نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید. 

در نیمه دوم بازی همانند نیمه اول پر موقعیت نبود، اما در ده دقیقه پایانی فشار شیاطین سرخ برای رسیدن به گل پیروزی افزایش یافت و در نهایت این جسی لینگارد بود که با یک شوت زیبا در دقیقه 89 گل دوم را زد. این پایان کار در این بازی نبود و در دقیقه 90+3 وستهام صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما مارک نوبل نتوانست این توپ را تبدیل به گل کند.

4416