تیم ملی؛ چالش جدید یحیی و فدراسیون فوتبال

تیم ملی؛ چالش جدید یحیی و فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- مسابقات انتخابی جام جهانی به چالش جدی سرمربی قرمزها در آستانه بازی با الهلال عربستان تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی به مصاف استقلال تاجیکستان رفتند که بازیکنان و مربیان ملی پوش خود را یک روز قبل از سفر به دوشنبه پایتخت تاجیکستان و مصاف با نماینده این کشور در اختیار گرفتند، موضوعی که باعث اعتراض یحیی گل‌محمدی به مدیران فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس شده بود.

با توجه به اینکه روابط باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی با فدراسیون فوتبال بر سر عدم صدور مجوز جذب بازیکن خارجی پیش از به روز رسانی لیست قرمزها رد آسیا حسابی تیره و تار شده بود و حتی یحیی اجازه حضور مربیان پرسپولیس را در اردوی تیم ملی نمی‌داد حالا با توجه به بازی حساسی که قرمزها مقابل الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارند گفته می شود که پرسپولیس بدون ملی پوشان خود عازم عربستان سعودی خواهد شد.

سرخپوشان پایتخت در حالی تمرینات خود را از سر خواهند گرفت که بازیکنان ملی پوش این تیم پس از گذشت 12 روز باید به اردوی تیم ملی ایران برای دیدار با امارات و کره جنوبی بروند. منبع موثق خبر می دهند این احتمال وجود دارد که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران علاوه بر دعوت از وحید امیری، مهدی ترابی و میلاد سرلک در لیست بازیکنان قصد دارد یک نفر دیگر را نیز دعوت کند. ضمن اینکه کریم باقری و مهرداد خانبان از کادر فنی این تیم نیز از دهم مهرماه به اردوی تیم ملی ایران اضافه خواهند شد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس چاره‌ای جز ادامه تمرینات تیمش بدون اعضای ملی پوش ندارد و همین موضوع در کنار دلخوری یحیی از مدیران فدراسیون فوتبال می تواند آغاز مجدد اختلافات پرسپولیسی ها و فدراسیون فوتبال بر سر ملی پوشان باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس 24 مهرماه مقابل الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند.

7655