فرصت دوباره برای مثلث امباپه-مسی-نیمار؛ شروع ضعیفشان را جبران می‌کنند؟

فرصت دوباره برای مثلث امباپه-مسی-نیمار؛ شروع ضعیفشان را جبران می‌کنند؟

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی نه تنها از نتیجه بازی مقابل بروژ در چمپیونزلیگ و تساوی ناراضی بود بلکه از مصدومیت کیلیان امباپه در این بازی هم به شدت نگران بود.

به گزارش فوتبالی، امباپه بازی مقابل بروژ را با مصدومیت ترک کرد و حضورش در بازی مهم مقابل لیون مشخص نبود اما امروز صبح مشخص شد که امباپه در لیست 22 نفره پوچتینو قرار گرفته و می تواند امشب در پارک دو پرنس بازی کند.

امباپه در تمرین دیروز شرایط خوبی داشت و پوچتینو سرمربی آرژانتینی امباپه هم در موردش گفت:" با تیم تمرین کرد اما سعی می کنیم احتیاط کنیم. از شرایطش راضی هستیم و ببینیم که بعد از تمرین چه حسی دارد و می تواند در لیست قرار بگیرد یا نه."

مسی و نیمار هم در لیست هستند و به نظر می رسد که امشب برای دومین بار مثلث MNM را درون زمین خواهیم دید. این مثلث چهارشنبه گذشته اولین تجربه خود را کنار هم داشتند که بازی مقابل بروژ با تساوی یک بر یک به اتمام رسید اما آنها امشب برای اولین بار در مقابل 50 هزار هوادار پی اس جی بازی می کنند و باید دید که آیا می توانند همان قدر که روی زمین ترسناک به نظر می رسند درون زمین هم مخوف باشند یا نه.

لیست 22 نفره پی اس جی مقابل لیون بدین شرح است : ناواس، حکیمی، کیمپمبه، مارکینیوش، امباپه، پاردس، ایکاردی، نیمار، دی ماریا، رافینیا، دنیلو پریرا، ریکو، واینالدوم، هررا، دیالو، درکسلر، کهرر، نونو مندس، گوئی، دینا ابیمبه، مسی و دوناروما.

4125