کتک کاری دروازه بان- رزمی‌کار آلمانی با ماموران امنیتی ورزشگاه وردربرمن!

کتک کاری دروازه بان- رزمی‌کار آلمانی با ماموران امنیتی ورزشگاه وردربرمن!

پایگاه خبری فوتبالی - دربی شمال آلمان با پیروزی هامبورگ مقابل وردربرمن به اتمام رسید و البته درگیری های پایان بازی باعث شد تا این بازی در لیگ دسته دوی آلمان به یک بازی جنجالی تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، برمن در خانه با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. اتفاقات درون زمین برای وردربرمن خوب نبود اما اتفاقات خارج از آن بدتر بود. در حقیقت تیم ویزه دروازه بان اسبق برمن بین سالهای 2005 تا 2012 به همراه برخی دوستانش خودش را به جایگاه ویژه رسانده بود تا این مسابقه را تماشا کند. ویزه بعد از آن برای ملاقات با یکی از دوستانش قصد داشت که به جایگاه VIP برود اما مامور امنیتی اجازه ورودش را نداد چرا که اسم او و دوستانش در لیست ثبت نشده بود. درگیری بالا گرفت و در نهایت ویزه با ماموران امنیتی درگیر شد و کار به کتک کاری کشیده شد. در نهایت ماموران امنیتی توانستند ویزه را از استادیوم خارج کنند. 

دروازه بان 39 ساله سابق فوتبال آلمان اخیرا فوتبال را ترک کرده و به سراغ رشته بدنسازی رفته و همین مسئله باعث شده تا هیکل بسیار درشتی را داشته باشد. ویزه حتی به سراغ مسابقات رزمی رفت و در مسابقات WWE  حضور پیدا کرد. ویزه اولین بازی خود را در WWE  در سال 2016 داشت و یک سال در مسابقات حضور داشت. البته قبل از آن ویزه در برمن ترکیبی طلایی را در کنار بازیکنانی نظیر کلوزه، بوروفسکی، فرینگس، دیگو ریبالس و کلاسنیچ تشکیل داده بود.

4125