دفاع سولشر از رونالدو در برابر اظهارات ریو فردیناند

دفاع سولشر از رونالدو در برابر اظهارات ریو فردیناند

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی شیاطین سرخ، انتقادات ریو فردیناند از رونالدو در جریان شکست مقابل یانگ بویز را رد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد پس از تعویض شدن در بازی سه شنبه شب لیگ قهرمانان مقابل یانگ بویز، وارد منطقه فنی سولشر شد. ریو فردیناند، بازیکن سابق شیاطین سرخ و کارشناس فعلی رسانه ها در انگلستان، این حرکت رونالدو را ناپسند تلقی کرد و اظهار داشت که سرمربی منچستر یونایتد باید به رونالدو تذکر می داد تا برود و روی نیمکت بنشیند. اوله گونر سولشر، مرد نروژی نیمکت شیاطین سرخ هم بدین شکل پاسخ فردیناند را داده است:

"ریو گاهی اوقات در مورد چیز هایی اظهار نظر می کند که هیچ اطلاعی از آن ها ندارد. بازیکنی که روی نمانیا خطا کرد، باید کارت زرد می گرفت. برونو و کریستیانو آن قدر اهل رقابت هستند که ناگهان آن ها را در کنار خود دیدم. آن دو برای مدت کوتاهی در منطقه فنی بودند و فقط سر داور به دلیل چندین تصمیم بد بر علیه تیم ما فریاد می زدند. سپس کریستیانو رفت و بر روی نیمکت نشست. برونو نیز همین طور. ما می دانیم که فقط یک نفر اجازه دارد در منطقه فنی حضور داشته باشد و آن هم یا من هستم، یا کاراس (مایکل کریک) یا میک (فیلان) و یا کیران (مک کنا)."

سولشر افزود:

"فقط یک تصمیم لحظه ای برای اخراج شماره ۳۵ آن ها، مارتینز، کافی بود. من هیچ مشکلی ندارم که بازیکنانم شور و اشتیاق خود را نشان دهند و سپس به سمت نیمکت بازگردند. این طور نیست که کریستیانو بازیکنان را هدایت کند؛ خیر."

9404