رونالدو در ترکیب اصلی منچستریونایتد مقابل وستهام؛ سانچو روی نیمکت

رونالدو در ترکیب اصلی منچستریونایتد مقابل وستهام؛ سانچو روی نیمکت

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب اصلی منچستریونایتد برای بازی خارج از خانه مقابل وستهام اعلام شد که کریستیانو رونالدو هم در ترکیب هست.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ پس از شکست ناامیدکننده در مقابل یانگ بویز سوئیس حالا برای کسب هر سه امتیاز به مصاف وستهام می روند تا به روند خوبشان در لیگ انگلیس ادامه بدهند. تیم سولشر می خواهد هر چه زودتر شکست مقابل یانگ بویز را فراموش کند و البته مربی نروژی هم می داند که فشار رویش خیلی زیاد است چرا که با داشتن ستارگانی نظیر رونالدو منطقی نیست که این تیم نتیجه نگیرد. در حقیقت مدیران یونایتد تیمشان را در سطح مدعی قهرمانی در همه تورنمنت ها می دانند و به همین خاطر است که فشار روی سولشر خیلی زیاد است.

ترکیب منچستریونایتد برای بازی مقابل وستهام بدین شرح است: دخیا، ون بیساکا، مگوایر، واران، لوک شاو، پوگبا، فرد، برونو فرناندز، گرینوود، مک تومینای و رونالدو.

در این بازی جیدون سانچو کار را از روی نیمکت آغاز می کند و منتظر فرصتش در نیمه دوم خواهد بود. هیتون، بایی، دالوت، لینگارد، ماتا، ماتیچ، فن ده بیک و مارسیال نیمکت شیاطین سرخ را تکمیل خواهند کرد. منچستریونایتد می خواهد با پیروزی مقابل وستهام همچنان هم امتیاز با لیورپول باشد و از صدر جدول دور نشود.

4125