لحظه‌ای که مهاجم ولورهمپتون می‌خواست «رابونا» بزند و سرنگون شد!

لحظه‌ای که مهاجم ولورهمپتون می‌خواست «رابونا» بزند و سرنگون شد!

پایگاه خبری فوتبالی - رائول خیمنز مهاجم مکزیکی ولورهمپتون در یک سال اخیر شرایط سختی را تجربه کرده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم مکزیکی در بازی مقابل آرسنال در نوامبر گذشته دچار شکستگی جمجمه شد و بعد از آن مدت زیادی  دور از میادین فوتبال بود. خیمنز فصل گذشته پس از برخورد سرش با داوید لوئیز دیگر در لیگ انگلیس در فصل گذشته بازی نکرد اما حالا به ترکیب اصلی ولورهمپتون برگشته است. بازیکن 30 ساله در تمامی چهار بازی فصل ولورهمپتون در لیگ انگلیس شامل بازی شنبه مقابل برنتفورد فیکس بوده است. 

برونو لاژه سرمربی ولورهمپتون از خیمنز در ترکیب اصلی برای تقابل با تیم تازه صعود کرده به لیگ انگلیس استفاده کرد تا این بازیکن بتواند گل بزند و به فرم ایده آلش برگردد. بازیکن سابق بنفیکا در این فصل در لیگ انگلیس هنوز گل یا پاس گلی نداشته است. 

البته خیمنز در مقابل برنتفورد نتوانست شب درخشانی را داشته باشد. در حقیقت مهاجم مکزیکی در دقیقه دهم بازی وقتی سعی کرد که به سبک معروف "رابونا" توپ را به محوطه جریمه ارسال کند، روی زمین افتاد و روی خط اوت سرنگون شد!

البته ولورهمپتون در این بازی با نتیجه دو بر صفر پیروز شد. در حال حاضر به نظر می رسد که ولورهمپتون با درخشش آداما ترائوره و ترینکائو در فاز هجومی نگرانی چندانی ندارد اما رائول خیمنز باید تلاش کند تا بالاخره به خودش بیاید و به روزهای خوبش برگردد.

4125