گزارش روز؛ ناگلزمان و تاریخ‌سازی در همان ابتدای مسیر

گزارش روز؛ ناگلزمان و تاریخ‌سازی در همان ابتدای مسیر

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی جدید بایرن مونیخ در همین هفته های ابتدایی حضورش روی نیمکت توانسته چندین نتیجه تاریخی رقم بزند.

به گزارش فوتبالی، دیشب بایرن مونیخ در چارچوب هفته پنجم بوندسلیگا موفق شد با 7 گل بوخوم را شکست دهد. تیم ناگلزمان توانست در هفتاد و ششمین دیدار دو تیم، بهترین نتیجه تاریخ بایرن مونیخ برابر بوخوم را کسب کند. پیش تر چند پیروزی با اختلاف 5 گل، بهترین برد بایرن مونیخ برابر بوخوم محسوب می شد.

همچنین برای اولین بار در تاریخ بایرن مونیخ، باواریایی ها توانستند در یک فصل برای 7 بازی متوالی بیش از 3 گل به ثمر برسانند.

تیم ناگلزمان پس از تساوی 1-1 برابر بروسیا مونشن گلادباخ در هفته نخست لیگ، در تمامی 7 دیدار بعدیش در تمام جام ها، سه گل یا بیشتر به ثمر رسانده است (37 گل). این اتفاق برای اولین بار در تاریخ بایرن مونیخ از زمان صعود به بوندسلیگا رخ می دهد.

البته پیش تر و در ابتدای قرن 21، بایرن مونیخ توانسته بود در 8 بازی چنین آماری ثبت کند. در آن زمان، دو بازی بایرن مونیخ در فصل 2000-1999 و 6 بازی در فصل 2001-2000 بیشتر از سه گل داشت. اما برای نخستین بار باواریایی ها توانستند در یک فصل به این رکورد دست پیدا کنند.

مونیخی‌ ها با ناگلزمان تا پایان هفته پنجم توانسته اند 13 امتیاز کسب کنند که پس از فصل 2017-2016 (15 امتیاز با کارلتو) بهترین عملکرد بایرن مونیخ محسوب می شود. در زمینه گلزنی نیز بایرن مونیخ در این فصل با 20 گل زده پس از فصل گذشته (22 گل با فلیک) بهترین خط حمله را تا پایان هفته پنجم بوندسلیگا ثبت کرده است.

9404