وایرال شدن خطای شیطنت آمیز بازیکن سابق آرسنال در فوتبال انگلیس

وایرال شدن خطای شیطنت آمیز بازیکن سابق آرسنال در فوتبال انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - هنری لانسبری بازیکن سابق تیم زیر 21 سال انگلیس یک دهه پیش به تیم بزرگسالان آرسنال رسید اما او فقط هشت بازی در توپچی ها داشت و در سال 2012 به ناتینگام فارست پیوست.

به گزارش فوتبالی، لانسبری چهار سال و نیم را در فارست سپری کرد و در ژانویه 2017 راهی استون ویلا شد و در فصل 20-2019 دوباره در مدت کوتاهی در لیگ انگلیس بازی کرد. این بازیکن فصل گذشته در بریستول سیتی حضور داشت و در تابستان اخیر به لوتون سیتی ملحق شد.

حالا کلیپی از لانسبری 30 ساله در بازی شنبه در لیگ دسته دوی انگلیس میان لوتون و سوانزی در شبکه های اجتماعی به شدت وایرال شده است. در زمان این اتفاق، لوتون به لطف شروعی درخشان با نتیجه سه بر صفر از حریف پیش بود اما لانسبری با حرکتی عجیب در مقابل رایان مانینگ کارت زرد دریافت کرد هر چند که به نظر می رسید که داور خیلی با او مهربان بوده و بازیکن سابق آرسنال در این صحنه باید به علت خطای عمدی با کارت قرمز مستقیم مواجه می شده است.

مانینگ به سمت توپ حرکت می کرد که توسط لانسبری سرنگون شد. لانسبری طوری وانمود کرد که انگار این حرکت را به صورت غیرعمدی انجام داده اما در تصاویر آهسته مشخص است که او عمدا بازیکن حریف را زده و باعث سرنگونی وی شده است.
4125