تمجید ویژه اینزاگی از عملکرد بازیکن هلندی اینتر مقابل بولونیا

تمجید ویژه اینزاگی از عملکرد بازیکن هلندی اینتر مقابل بولونیا

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی اینتر از نمایش دیشب تیمش مقابل بولونیا خصوصا از عملکرد دنزل دومفرایس بسیار راضی به نظر می رسد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، سیمونه اینزاگی پس از پیروزی شش بر یک اینتر مقابل بولونیا به شبکه DAZN گفت:

"عملکرد فوق العاده ای را از دومفرایس دیدیم. او به خوبی تمرین می کند و سریع تر از آن چه انتظار می رفت، تطبیق پیدا کرد. او دارای کیفیت است و برای یادگیری اشتیاق دارد و ما بیش از حد از وی رضایت داریم. من از بازی امروز می ترسیدم زیرا بعد از دیدار چهارشنبه مقابل رئال مادرید که لیاقت ما بیشتر بود، نگرانی هایی وجود داشت. خوشبختانه بچه ها از همان ابتدا رویکرد درستی را در پیش گرفتند. گاهی اوقات شما باید یک بازی را بدون نگاه کردن به نتیجه آنالیز و بررسی کنید. من به بچه ها به خاطر نحوه بازی مقابل رئال مادرید تبریک گفتم، اما سپس به آن ها تشر نیز زدم زیرا نمی توان پس از خلق موقعیت های زیاد بازنده یک دیدار بود. گاهی اوقات می توانید 18 شوت داشته باشید و گل نزنید، همان طور که مقابل رئال مادرید این گونه شد؛ در حالی که امشب ما بلافاصله راه دروازه را یافتیم و این کارمان را آسان کرد. اینتر شایسته تمجید و اعتبار است زیرا بولونیا در این فصل در سری آ تا به حال شکست نخورده بود. این اولین هفته ای است که الکسیس سانچز با تیم تمرین کرده است. متأسفانه مصدومیت او در بازی های ملی عود کرد اما در تمرینات سخت کار می کند تا قوی شود و نیم ساعت بازی امشب به نفع او خواهد بود. کورئا در حال معاینه شدن است در حالی که سنسی نیز فعلا در دسترس نیست اما سنسی آن قدر کیفیت دارد که دوست دارم او را در پست مهاجم سایه (مهاجم پشتیبان در سیستم 1-1-5-3) و همچنین در خط میانی بازی دهم. من امروز قصد داشتم به ژکو استراحت دهم، اما وقتی کورئا را از دست دادیم، نمی توانستم 70 دقیقه از الکسیس سانچز استفاده کنم. در عوض به هاکان و پریشیچ استراحت دادم. من قبلاً می دانستم که مارتینس بازیکن بسیار خوبی است اما هنگامی که با او کار کردم، متوجه شدم که چرا او این قدر خوب برای اینتر و آرژانتین کار کرده است. حیف شد که او نتوانست بیشتر از یک گل بزند زیرا یکی از ضرباتش به تیر دروازه برخورد کرد اما من باید در این تقویم فشرده به او نیز استراحت دهم."

9404