سوژه روز؛ دو روی سکه الهلال

سوژه روز؛ دو روی سکه الهلال

پایگاه خبری فوتبالی- حریف پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته در لیگ عربستان عملکرد متفاوتی در خط دفاع و حمله خود داشت.

به گزارش فوتبالی،الهلال که در لیگ داخلی عربستان به مصاف الاتفاق رفته بود در یک بازی نزدیک و با نتیجه 3-2 از سد حریف خود عبور کرد.

نکته قابل توجه در بازی شب گذشته این تیم مهاجمان خارجی الهلال بود.مهاجمان این تیم نشان دادند از کنار هیچ موقعیتی عبور نمی‌کنند و زوج مارگاو و گومیس آنقدر خطرناک هستند که یک لحظه غفلت از سمت مدافعان پرسپولیس می‌تواند تاوان سنگینی برای یحیی گل‌محمدی و تیمش داشته باشد. اتفاقی که در بازی استقلال و الهلال، به خوبی اثبات شد.

اما بر خلاف خط حمله الهلال که بسیار قدرتمند و البته خطرناک است، مدافعان این تیم حرف زیادی برای گفتن ندارند و از دقیقه 60 به بعد بازی، توپ و میدان کاملا در اختیار تیم الاتفاق بود و آنها توانسند دو بار در دقایق 69 و 84 دروازه الهلال را باز کنند.

الهلال که در نقل و انتقالات تابستانی، موسی مارگا و متئوس پریرا را به عنوان دو خرید بزرگش به ریاض آورده، هر چقدر در فاز هجومی، تیم ترسناکی محسوب می‌شود در فاز دفاعی مقابل حریفانش آسیب‌پذیر است و پرسپولیس می‌تواند به خوبی از این موضوع استفاده کند.

مدافعان الهلال در بازی با استقلال هم خوش‌شانس بودند که دروازه‌بانشان یک شب رویایی را پشت سر گذاشت و گرنه ممکن بود قهرمان فصل گذشته لیگ عربستان نتواند به جمع هشت تیم برتر آسیا برسد و  حالا باید منتظر ماند و دید که یحیی گل‌محمدی و همکارانش چه برنامه‌ای برای ضربه زدن به این تیم دارند.

عربستانی‌ها با میزبانی در مرحله پایانی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قصد دارند هر طور شده این جام را در خانه نگهدارند، اما قطعا یحیی گل محمدی و شاگردانش به دنبال تکمیل پروژه نیمه تمام خود در فصل گذشته هستند.

7655