روزی که داور جسارت به خرج داد و توپ هت تریک را به زلاتان نداد!

روزی که داور جسارت به خرج داد و توپ هت تریک را به زلاتان نداد!

پایگاه خبری فوتبالی - همه می دانند که زلاتان ایبراهیموویچ شخصیتی منحصربفرد  با اعتماد به نفس بسیار بالا را دارد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم سوئدی که در حال حاضر 39 ساله است معمولا به خاطر این شخصیت مغرور و خاص خود مورد توجه است. در حقیقت هیچ کس در دنیای فوتبال به اندازه زلاتان مغرور دانسته نمی شود.

زلاتان که کمربند مشکی تکواندو را هم دارد، شخصیتی را دارد که از نظر بدنی بسیار توانمند است و معمولا کمتر کسی در دنیای فوتبال جرئت دعوا یا درگیری با او را دارد. اما در مارس 2015 تونی چاپرون داور بازی حاضر نشد که توپ بازی را به زلاتان بدهد آن هم در حالی که مهاجم سوئدی پس از هت تریک در ترکیب پی اس جی در بازی مقابل لوریان در مارس 2015 هت تریک کرده بود.

در حقیقت زلاتان که همه گلهای تیمش را در آن شب در پیروزی تیمش با نتیجه سه بر یک در پارک دو پرنس به ثبت رسانده بود به سمت داور رفت و از او خواست که توپ بازی را به عنوان یادگاری در اختیارش قرار بدهد اما چاپرون حاضر نشد که توپ را به او بدهد.  ایبرا در تونل دوباره توپ را از داور خواست و خطاب به او گفت:" داور، توپ را بده." که چاپرون در جوابش گفت:" صبر کن، باید تصمیم بگیرم." که زلاتان گفت:" حالا می خواهی رئیس بازی در بیاوری. باشد، مشکلی نیست. تو رئیسی. کارت برای دوربین ها خوب است."

چاپرون سه سال بعد و در حالی که بازنشسته شده بود در این باره توضیح داد:" به من نزدیک شد و با انگشتانش اشاره کرد و گفت:" توپ." من چهار دختر دارم و وقتی با هم هستیم و از من چیزی می خواهند، اگر از کلمه "لطفا" در پایان جمله شان استفاده نکنند، واکنشی در کار نیست. به نظرم رفتار زلاتان غیرمحترمانه بود. وقتی در جامعه عبارات ساده ای مثل "لطفا" یا "ممنون" رعایت نشود، چیزی در جامعه ایراد دارد. شاید من تنها کسی بودم که به زلاتان پاسخ منفی دادم. زلاتان شخصیت آزاردهنده ای دارد. نه فقط در مورد داوران بلکه هم تیمی هایش را هم مدام سرزنش می کند. او یک شخص دیوانه است. بازیکن فوق العاده ایست اما درون زمین به شخص دیگری تبدیل می شود و همین مسئله کار را برای داور مشکل می کند."

4125