تلاش دولت ایتالیا جهت اخذ مجوز استفاده از حداکثر ظرفیت ورزشگاه‌ها

تلاش دولت ایتالیا جهت اخذ مجوز استفاده از حداکثر ظرفیت ورزشگاه‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - مقامات فدراسیون فوتبال ایتالیا در تلاشند تا مجوز حضور پر تعدادتر تماشاگران در استادیوم های این رشته ورزشی در کشورشان را هر چه زودتر از مسئولان وزارت بهداشت ایتالیا اخذ کنند و ظرفیت پذیرش تماشاچی در ورزشگاه های برگزار کننده مسابقات فوتبال را بالاتر ببرند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا، پس از یک دوره نگرانی طولانی مدت، سرانجام به باشگاه ها مجوز استفاده از 50 درصد ورزشگاه ها داده شده و هدف این است که به زودی این مقدار ظرفیت نیز افزایش یابد.

والنتینا واتزالی، معاون وزیر ورزش ایتالیا در مصاحبه با خبرنگار نشریه گاتزتا دلو اسپورت این کشور، نظرش در زمینه افزایش ظرفیت ورزشگاه ها و حضور پر تعدادتر تماشاگران در استادیوم های ایتالیا را این طور عنوان می کند:

"ظرفیت 100 درصدی ورزشگاه ها؟ این هدفی است که هر چه زودتر باید به آن برسیم. دولت در اواخر ماه سپتامبر در این رابطه صحبت خواهد کرد و ما هنوز کمی زمان برای بررسی و ارزیابی پیشرفت وضعیت اپیدمیولوژیک بیماری کرونا داریم. خوشبین هستم که افزایش ظرفیت 35 درصدی به 50 درصد تنها نقطه شروع بوده است."

به نظر می رسد دولت ایتالیا قصد دارد تا در مرحله بعدی مجوز استفاده 75 درصدی و سپس در نهایت مجوز استفاده 100درصدی را صادر کند.

9404