خبرساز شدن مسعود شجاعی به یک دلیل خاص(عکس)

خبرساز شدن مسعود شجاعی به یک دلیل خاص(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان و سرمربی فصل گذشته تراکتور، به یک دلیل بسیار عجیب خبرساز شده است.

به گزارش فوتبالی، مسعود شجاعی که بعد از جدایی از تراکتور، هنوز تصمیمی برای فصل جدید نگرفته ، به خاطر یک اتفاق غیرفوتبالی، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

داستان از این قرار است که ویلیان میمبلا بازیکن 29 ساله اهل پرو که دو فصل قبل برای تراکتور بازی می‌کرد و با کاپیتان‌های تیم ملی در تبریز همبازی بود، به تازگی پدر شده و در اتفاقی قابل توجه، نام پسرش را نیکولاس مسعود گذاشته تا نشان دهد که ارتباطش با کاپیتان و سرمربی فصل گذشته تراکتور، تا چه حد صمیمانه بوده است.

مسعود شجاعی هم به این اتفاق واکنش نشان داده و در صفحه اینستاگرام میمبلا، به همبازی سابقش تبریک گفته است. نکته جالب، کامنتهایی است که زیر پیغام شجاعی به میمبلا منتشر شده و طرفداران تراکتور از شجاعی خواسته‌اند که در صورت امکان به تبریز برگردد و فوتبالش را در این تیم ادامه بدهد.

شجاعی که سه سال برای تراکتور توپ زده بود، چند ماه قبل و پس از پایان بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، به طرز عجیبی در تمرینات این تیم شرکت نکرد که دلیل آن هنوز هم مشخص نیست. از یکطرف گفته شد او و اشکان دژاگه با رسول خطیبی سرمربی وقت تراکتور مشکل داشتند و به این دلیل تصمیم به جدایی از این تیم گرفتند و از طرف دیگر اعتراض آنها به مشکلات مالی تراکتور، به عنوان دلیل اصلی کاپیتان‌های تراکتور برای جدایی از این تیم مطرح شد.

1984