پاک‌سازی در راه است؛ هفت بازیکن در لیست فروش منچستریونایتد

پاک‌سازی در راه است؛ هفت بازیکن در لیست فروش منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد با جذب کریستیانو رونالدو و جیدون سانچو فصل را با امید زیادی آغاز کرد اما شکست در مقابل یانگ بویز سوئیس برای این تیم مثل یک شوک بود و به همین خاطر تردیدها از حالا در اولدترافورد آغاز شده است.

به گزارش فوتبالی، دیلی میل گزارش داده است که یونایتد حالا به فصل نقل و انتقالات بعدی فکر می کند. در حقیقت شیاطین سرخ تصور می کنند که نیاز است که بسیاری از بازیکنان مازاد کنونی را بفروشند تا هم از فشار دستمزدها کم کنند و هم بتوانند جا را برای چهره های مورد نظر جدید خود نظیر دکلان رایس باز کنند.

در حال حاضر به نظر می رسد که هفت بازیکن در لیست فروش منچستریونایتد قرار دارند و اگر تا پایان فصل شرایطشان تغییر نکند از تیم جدا خواهند شد: مارسیال، لینگارد، فن ده بیک، بایی، دیوگو دالوت و الکس تیس.

فن ده بیک سال گذشته با امید زیادی به منچستریونایتد ملحق شد و شیاطین سرخ فکر می کردند که مکمل خوبی برای برونو فرناندز در خط هافبک باشد اما این هافبک هلندی نتوانست خاطرات خوب خود در آژآکس را در اولدترافورد تکرار کند.بقیه شش نفر هم در تیم سولشر نقش پررنگی ندارند و به همین خاطر جدایی آنها در تابستان بعدی چندان هم اتفاق غیرمنتظره و عجیبی نخواهد بود.

4125