اعتراض شدید گواردیولا تقویم لیگ برتر انگلیس

اعتراض شدید گواردیولا تقویم لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی معتقد است که دلیل پیروز نشدن تیمش برابر ساوتهمپتون، نداشتن زمان کافی برای آماده سازی بود. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته دو تیم منچسترسیتی و ساوتهمپتون از هفته پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی 0-0 رضایت دادند. نکته جالب این دیدار، زهردار نبودن سیتی در مقابل دروازه ساوتهمپتون بود. آن‌ها در طول 90 دقیقه تنها یک شوت به سمت چهارچوب داشتند. 

به نقل از مارکا، روز چهارشنبه نیز سیتیزن‌ها در لیگ قهرمانان به مصاف لایپزیش رفتند و موفق شدند با نتیجه 6-3 به پیروزی برسند. گواردیولا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "ساوتهمپتون هفت روز برای این بازی فرصت داشت، در حالی که ما روز گذشته فقط 10 دقیقه زمان داشتیم! لیگ برتر 38 بازی دارد و همه در مقابل هم قرار می‌گیرند. اما این مسئله برای تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان حضور دارند، صدق نمی‌کند. من دوست دارم که زمان بیشتری برای ریکاوری و تمرین کردن داشته باشیم، اما امروز چنین مسئله‌ای در تیم ما وجود نداشت."

گواردیولا در ادامه افزود: "دلیل پیروز نشدن ما، نبودن یک مهاجم نوک بود. ما نتوانستیم به پیروزی برسیم، زیرا در بازی سازی از دفاع و موقعیت‌ سازی مشکل داشتیم."

4416