آ.ا.ک در مسیر شارلوا و هامبورگ(عکس)

آ.ا.ک در مسیر شارلوا و هامبورگ(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- با پیوستن میلاد محمدی به آ.ا.ک آتن، این باشگاه تبدیل به سومین باشگاه اروپایی شد که به صورت همزمان میزبان سه بازیکن ایرانی است.

به گزارش فوتبالی، بالاخره تکلیف تنها بازیکن بدون تیم تیم ملی مشخص شد و محمدی بعد از جدایی از خنت بلژیک تصمیم گرفت فوتبالش را در لیگ یونان ادامه دهد و در آ.ا.ک همبازی احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد شود.

این اولین باری نیست که یک باشگاه اروپایی میزبان سه بازیکن ایرانی است و در سال 1999، مهدی مهدوی‌کیا، رسول خطیبی و وحید هاشمیان در هامبورگ با یکدیگر همبازی شدند. خطیبی فقط یک فصل در هامبورگ بود و هاشمیان هم بعد از دو سال بازی برای هامبورگ، راهی بوخوم شد.

تیم دیگری که همزمان میزبان سه بازیکن ایرانی بوده، شارلوای بلژیک است.در اوایل سال 2000 بود که سه بازیکن ایرانی با پیراهن تیم شارلوا در کنار یکدیگر عکس یادگاری گرفتند و محمدرضا مهدوی، داریوش یزدانی و علیرضا امامی‌فر به باشگاهی پیوستند که عباس بیات ریاست آن را به عهده داشت.

شارلوا در چند فصل اخیر میزبان بازیکنان ایرانی دیگری هم بوده و در یک مقطع- فصل 19/2018- کاوه رضایی، امید نورافکن و علی قلی‌زاده در آن حضور داشتند. در مقطعی دیگر نورافکن و قلی‌زاده و یونس دلفی سه بازیکن ایرانی این تیم بودند و در مقطع دیگر هم کاوه و قلی‌زاده و دلفی، با همدیگر در شارلوا بودند.

1984