بیانی: دوستی بین مجیدی و مددی مصلحتی بود/ وزیر ورزش زودتر تصمیم بگیرد

بیانی: دوستی بین مجیدی و مددی مصلحتی بود/ وزیر ورزش زودتر تصمیم بگیرد

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه سرمربی و مدیرعامل باشگاه هرگز روی خوش به یکدیگر نشان ندادند، گفت: آشتی بین این دو مصلحتی بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، شاهین بیانی در خصوص شکست تیم فوتبال استقلال برابر الهلال و شرایط این روزهای آبی‌پوشان گفت: استقلال باخت اما می‌توانست بازنده نباشد. در چند وقت گذشته آنقدر الهلال را بزرگ کردند که همه انتظار یک باخت سنگین از استقلال را داشتند اما با شروع بازی شرایط به گونه دیگر رقم خورد و اگر ضربه ارسلان مطهری را دروازه‌بان الهلال دفع نمی‌کرد، به طور حتم شرایط برای آبی‌پوشان فرق می‌کرد اما با درخشش دروازه‌بان الهلال، استقلال نتوانست بازی را به نفع خود به پایان رسانده و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.
وی ادامه داد: یکی از عوامل موفقیت الهلال در این دیدار، تغییرات پی‌درپی در استقلال بود. رفتن چند بازیکن بزرگ و باتجربه و همچنین درخشش گلر الهلال باعث شد تا آبی‌ها نتوانند از این دیدار به سلامت عبور کنند. استقلالی که در مرحله گروهی نتایج قابل قبولی کسب کرده و شگفتی‌ساز شده بود، نتوانست با تغییراتی که در تیمش به وجود آمده، شرایط خوبی داشته باشد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص استفاده مجیدی از بازیکنان جوان گفت: میدان دادن به جوانان یک کار پسندیده در فوتبال است. این یک ریسک بزرگ برای سرمربی است که در چنین بازی‌های حساسی از بازیکنان جوان استفاده کند. بازی با الهلال باعث شد تا چند بازیکن جوان به میدان بروند، اگرچه تجربه بالایی نداشتند اما نمایش خوبی از خود به جای گذاشتند. بازی با الهلال برای جوانان کمی سخت بود و مجیدی می‌توانست از قاسمی‌نژاد و رمضانی از ابتدای بازی استفاده کند البته او ریسک کرد و بازیکنان جوان را به میدان فرستاد که نتوانستند به طور کامل انتظارات را برآورده کنند.

وی درباره توهین‌های یک هوادار به پرویز مظلومی گفت: مظلومی سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده و این اتفاق بد در فوتبال ما در حال تداوم است. متأسفانه عده‌ای فقط یاد گرفتند به پیشکسوتان توهین کنند. فردی که به پرویز مظلومی توهین کرد، تنها ظاهر قضیه را می‌بیند اگرچه او بخشیده شده اما باید با این قبیل افراد رفتاری شود که دیگر کسی به خودش اجازه ندهد به هر پیشکسوت فوتبالی یا غیرفوتبالی توهین کند. پیشکسوتان از مفاخر فوتبال کشور هستند و باید حرمتشان همیشه نگه داشته شود.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: به شروع لیگ نزدیک می‌شویم اما استقلال همچنان درگیر مسائل حاشیه‌ای است. مشخص نیست وزیر ورزش چه موقع می‌خواهد در این خصوص تصمیم نهایی بگیرد. هواداران استقلال نگرانند و دوست ندارند باز هم دست تیمشان از جام کوتاه بماند.

بیانی با اشاره به پیش‌بینی‌اش برای آینده استقلال گفت: برای تیمی که سال‌ها در آسیا و داخل کشور بزرگی می‌کرده، این روزها شرایط سختی به وجود آمده است. اگر مسئولان زودتر دست به کار شده و تغییرات را در استقلال به وجود بیاورند، می‌توان به این تیم امیدوار بود و اگر با همین روند کار ادامه پیدا کند، شاهد اتفاقات بدتری خواهیم بود. بنابراین از وزیر ورزش می‌خواهیم که هر چه سریعتر وضعیت استقلال را مشخص کند؛ او از جنس ورزش است، خاک این رشته را خورده و می‌داند که در چنین شرایطی یک تیم چقدر آسیب‌پذیر خواهد بود.

6641