هاشم‌زاده: صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی هم افتخاری بزرگ است/ مقابل آرژانتین بهتر بازی می‌کنیم

هاشم‌زاده: صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی هم افتخاری بزرگ است/ مقابل آرژانتین بهتر بازی می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم ملی فوتسال ایران، صعود این تیم به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی را هم افتخاری بزرگ می‌داند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمد هاشم‌زاده درباره پیروزی 4 بر 2 تیم ملی فوتسال ایران مقابل آمریکا در جام جهانی لیتوانی، گفت: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و هیچ دیداری در جام جهانی ساده نیست. آمریکا تیم خوبی است و نشان داد که شکست 11 بر صفر مقابل آرژانتین یک اتفاق بود. شیرازه این تیم برابر آرژانتین پس از دریافت سه گل از هم پاشید.
وی با اشاره به اخراج علیرضا صمیمی در دقیقه دوم مسابقه عنوان کرد: متأسفانه دروازه‌بان خود را در ابتدای مسابقه از دست دادیم و آمریکا به گل رسید. پس از آن شکل بازی تغییر کرد و به‌خوبی به آمریکا فشار آوردیم. سه گل به این تیم زدیم و به بازی برگشتیم. هدف ما کسب سه امتیاز بود که به آن رسیدیم، اما باید بیشتر از این تلاش کنیم.

مربی تیم ملی فوتسال ایران درخصوص دیدار روز دوشنبه با آرژانتین اظهار داشت: آرژانتین تیم بسیار باکیفیتی است و امیدوارم سرحال‌تر و تر و بهتر از قبل بازی کنیم. توقعات از تیم ملی بالاست و باید تلاش کنیم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم و بهتر ظاهر شویم. مطمئناً این (دیدار با آمریکا) بازی تیم ملی ایران نیست و از بچه‌ها بیشتر توقع می‌رود. تلاش می‌کنیم نقاط ضعف خود را برای دیدار با آرژانتین برطرف کنیم. ان‌شاءالله در این مسابقه بهتر ظاهر خواهیم شد. 

هاشم‌زاده در این باره که تیم دوم گروه F قرعه بهتری در دور یک‌هشتم نهایی خواهد داشت و اینکه ممکن است تیم ملی ایران به دنبال کسب رتبه دوم جدول گروه باشد یا خیر، خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که در هر مسابقه، بهترین کیفیت خود را به نمایش بگذاریم و بازی به بازی بهتر از گذشته شویم.

«آیا انتظار قهرمانی از تیم ملی باعث افزایش فشار روی بازیکنان تیم و اخطارها و اخراج‌های پُرتعداد آنها شده است یا خیر؟» وی در پاسخ به این پرسش گفت: حقیقتاً خیر، اما این انتظار تأثیرات خوبی ندارد و فشار را روی ما صد چندان می‌کند. رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی هم افتخاری بزرگ به شمار می‌رود و قهرمانی واقعاً دشوار است.

6641