چرا باید از رقیب پرسپولیس در آسیا ترسید؟

چرا باید از رقیب پرسپولیس در آسیا ترسید؟

پایگاه خبری فوتبالی - الهلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با ۴ گل از استقلال تاجیکستان شکست خورد و حالا باید به مصاف پرسپولیسی برود که استقلال تاجیکستان را حذف کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، اگر به آمار و ارقام لیگ قهرمانان آسیا توجه کنیم پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کار راحتی برابر الهلال عربستان دارد اما اگر نتایج اخیر تیم عربستانی را مرور کرده باشید خواهید دید که شرایط این تیم تغییر کرده است.
الهلال در لیگ قهرمانان آسیا با هدایت روژریو میکاله کار را شروع کرد اما همین باخت به استقلال تاجیسکتان باعث شد این مربی کارش را از دست دهد و لئوناردو ژاردیم جانشین او شود. ژاردیم که سابقه قهرمانی در یونان، پرتغال و فرانسه را دارد با جذب موسی مارگا و متئوس پریرا به خط حمله تیمش قدرت بخشید و حالا تیمی بی‌رحم دارد.

الهلال از زمان حضور ژاردیم تا بعد از بازی با استقلال سه برد و یک تساوی کسب کرده و هرگز شکست نخورده است. دریافت تنها یک گل در چهار بازی نشان از نظم دفاعی این تیم می‌دهد که در اکثر بازی‌های خود توپ و میدان را هم در اختیار دارد.

الهلالی که هدایت آن را ژادیم بر عهده دارد با تیمی که در مرحله گروهی به مصاف حریفان می‌رفت تفاوت‌های زیادی کرده و حتی دو سهمیه بازیکن خارجی خود را تغییر داده است تا با سبکی متفاوت برای قهرمانی تلاش کند.

عربستانی‌ها با میزبانی در مرحله پایانی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قصد دارند هر طور شده این جام را در خانه نگهدارند.

1470