امیدواری عراقی‌ها به بازگشت بشار رسن

امیدواری عراقی‌ها به بازگشت بشار رسن

پایگاه خبری فوتبالی - پزشک تیم ملی عراق اعلام کرد که بشار رسن هافبک تیم ملی این کشور تمرینات سبک خود را در تیم قطر اس سی آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم ملی عراق دیدارهای مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی را به شکل ناامید کننده ای آغاز کرده است. شاگردان دیک ادووکات پس از تساوی خوبی که برابر کره جنوبی به دست آوردند، در دیدار دوم با 3 گل مغلوب تیم ملی ایران شدند و وضعیت خوبی جدول رده بندی ندارند.

 بشار رسن هافبک کلیدی این تیم نیز در دیدار برابر ایران دچار مصدومیت شد و گفته می شد دو دیدار حساس عراقی ها را برابر لبنان و امارات را از دست داده است ولی روز گذشته قاسم الجنبی پزشک تیم ملی عراق صحبت های امیدوارکننده ای برای هواداران تیم ملی این کشور انجام داد و از بازگشت رسن به تمرینات سبک و مقدماتی با تیم قطر اس سی خبر داد.

 الجنبی به خبرگزاری شفق گفت که مصدومیت بشار رسن را که در ناحیه پا دچار پارگی درجه دو شده، پیگیری می کند و پس از تایید مصدومیت او طی آزمایشاتی که روی بشار به عمل آمد، به عنوان اقدام اولیه چند روز به او استراحت داده شد. وی افزود: بشار رسن تمرینات سبک خود را با تیم قطر اس سی آغاز کرد تا مصدومیت خود را ترمیم کند و به تدریج بهبود یابد مصدومیتی که رسن در دیدار عراق با ایران به آن دچار شد، منجر به دوری یک ماهه او از میادین می شود.

پزشک تیم ملی عراق درخصوص حضور او در تیم ملی عراق برای دیدار برابر لبنان اعلام کرد که این مسئله به میزان آمادگی بدنی بشار رسن تا زمان برگزاری این دیدار بستگی دارد تا بدین شکل عراقی ها جهت بازگشت زود هنگام این مهره تأثیرگذار امیدوار باشند.

1470