حمایت پوچتینو از عملکرد مثلث MNM در لیگ قهرمانان اروپا

حمایت پوچتینو از عملکرد مثلث MNM در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پاریسن ژرمن از عملکرد لیونل مسی، نیمار و امباپه، مثلث هجومی تیمش دفاع کرد. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب دو تیم پاریسن ژرمن و کلوب بروژ از چهارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی 1-1 رسیدند. تک گل پاریسن ژرمن را آندر هررا با پاس گل کیلیان امباپه به ثمر رساند. این اولین باری بود که لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه به صورت همزمان در زمین بازی حضور داشتند و البته عملکرد ضعیفی در دیدار برابر کلوب بروژ ارائه دادند و همین موضوع باعث شد تا رسانه‌ها به انتقاد از پوچتینو و پاریس بپردازند.

به نقل از مارکا، با این حال مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام کاملا آرامش خودش را حفظ کرده و معتقد است که آن‌ها خیلی زود در شرایط آرمانی قرار خواهند گرفت. پوچتینو گفت: "در دیدار برابر کلوب بروژ خیلی منسجم ظاهر نشدیم و این برای ما بد تمام شد. یک نمایش نسبتا بد به معنی آن نیست که قرار است هر بازی چنین اتفاقی رخ دهد. به این معنی نیست که در آینده دوباره چنین اتفاقی بیافتد. احتمال این که سیستم‌های مختلف را امتحان کنیم، وجود دارد، اما این تغییرات به فرم و نیازهای بازیکنان نیز بستگی دارد."