اینتر انتقام رئال مادرید را با شش گل از بولونیا گرفت

اینتر انتقام رئال مادرید را با شش گل از بولونیا گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر موفق شد در دیدار با بولونیا به پیروزی پر گل 6-0 دست پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 20:30 به وقت تهران، دو تیم اینتر و بولونیا از چهارچوب هفته چهارم سری آ به میدان رفتند. اینتر در بازی آخر خود در سری آ مقابل سمپدوریا با حساب 2-2 متوقف شد و در دیدار وسط هفته برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه 0-1 در سن سیرو شکست خورد تا هواداران نراتزوری، نگران وضعیت باشگاه شوند. 

در این دیدار شاگردان سیمونه اینزاگی از همان ابتدا کار را طوفانی آغاز کردند و لوتارو مارتینز در دقیقه 6 توانست اولین گل را وارد دروازه مهمان کند. در دقیقه 30 میلان اشکرینیار مدافع جلو کشیده اینتر، اختلاف را دو برابر کرد و تنها چهار دقیقه پس از این گل، نیکولو بارلا، حساب کار 3-0 به سود میزبان کرد و نیمه اول با پیروزی مقتدرانه اینتر به پایان یافت. 

در نیمه دوم نیز مدافع عنوان قهرمانی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت. آن‌ها از فشار خود کم نکردند و در دقیقه 54 ماتیاس وسینو گل چهارم را به ثمر رساند تا پیروزی اینتر به نوعی قطعی شود. اما این پایان کار در این بازی نبود و ادین ژکو مهاجم بوسنیایی و تازه وارد اینتر موفق به زدن دو گل در دقایق 63 و 68 شد. در دقیقه 86 بولونیا توانست توسط آرتور تئاته یکی از گل‌ها را جبران کند و در نهایت نراتزوری با نتیجه 6-1 به پیروزی رسید. 

4416