انتقاد ستاره سابق منچستریونایتد ازسران این باشگاه بابت خرید رونالدو

انتقاد ستاره سابق منچستریونایتد ازسران این باشگاه بابت خرید رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - دیمیتار برباتوف ستاره سابق بلغارستانی منچستریونایتد مدعی است که بازگشت رونالدو به این باشگاه، باعث ناراحتی ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای شده است. 

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد موفق شد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، کریستیانو رونالدو را مبلغ بیست میلیون پوند، از یوونتوس خریداری کند. در فصل گذشته ادینسون کاوانی تاثیر مثبتی در فاز هجومی شیاطین سرخ گذاشت، اما پس از بازگشت رونالدو همه چیز فرق کرد. او دیگر جایگاه ثابتی در تیم نداشت و حتی شماره او نیز به ستاره سابق رئال مادرید داده شد. 

به نقل از مارکا، برباتوف در گفت و گویی با توتواسپورت گفت: "کاوانی خوشحال نیست. او در فصل اولش در منچستریونایتد بسیار خوب کار کرد، اما الان هم جایگاهش و هم شماره هفتش را از دست داد. امیدوارم که سولشر گفت و گوی صادقانه‌ای با او کرده باشد. کار مربی این است که بهترین بازیکنان را روانه میدان کند و اگر شما در ترکیب اصلی قرار نگیرید، احساس بدی خواهید داشت." 

دیمیتار برباتوف همچنین در ادامه در خصوص بازگشت رونالدو پس از 12 سال به الدترافورد گفت: "خرید رونالدو فقط برای خوشحال کردن هواداران بود و او در آینده، دچار بروز مشکلات متعددی در منچستریونایتد خواهد شد. فکر می‌کنم که خرید رونالدو بیشتر از منفعت، ضرر خواهد داشت!"

4416