امیدواری ستاره بارسلونا به کسب جام در این فصل

امیدواری ستاره بارسلونا به کسب جام در این فصل

پایگاه خبری فوتبالی - ممفیس دپای ستاره هلندی بارسلونا معتقد است که آن‌ها باید از شکست برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان درس بگیرند تا بتوانند راهی برای کسب جام در این فصل پیدا کنند. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ از دور نخست مرحله گروهی چمپیونز لیگ در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند که در پایان، بلوگرانا با حساب 0-3 در خانه شکست خورد. یکی از نکات جالب این بازی، قادر نبودن بارسلونا به شوت‌زنی به سمت دروازه نویر بود و آن‌ها نتوانستند شوتی در چهارچوب ثبت کنند. 

به نقل از مارکا، ممفیس دپای که در تابستان امسال به صورت رایگان از لیون به بارسلونا پیوست گفت: "نتیجه مقابل بایرن مونیخ واقعا ناامید کننده بود. باید از این شکست، درس بگیریم تا بتوانیم شرایط را تغییر دهیم. عمیقا ایمان دارم که ما راهی برای کسب عناوین و جام‌ها در این فصل پیدا می‌کنیم. ما بارسلونا هستیم و می‌خواهم به باشگاه در تغییر دادن اوضاع کمک کنم."

ستاره سابق منچستریونایتد شروع خوبی در بارسا داشت، اما هنوز به فکر پیشرفت کردن است. 

"شروع خوبی داشتم، اما باید به همین روند خود ادامه دهم. فکر نکنم که این بیشترین توان من باشد. احساس خوبی دارم و فکر می‌کنم که کاملا آماده‌ام. می‌خواهم به پیشرفتم ادامه دهم."

4416