مرادیان: از بازیکنان گل‌گهر معذرت‌خواهی کردم

مرادیان: از بازیکنان گل‌گهر معذرت‌خواهی کردم

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان تیم فولاد: در کردان یک هفته بدنسازی داشتیم و حالا با اضافه شدن پاتوسی و کولیبالی تیم ما کامل می‌شود

به گزارش فوتبالی، احسان مرادیان پس از تساوی بدون گل مقابل گل‌گهر اظهار داشت: بازی خوبی بود. دو تیم در بدنسازی بودند. نتیجه مساوی عادلانه بود. بازیکنان ما کم کم اضافه می‌شوند. در کردان یک هفته بدنسازی داشتیم و حالا با اضافه شدن پاتوسی و کولیبالی تیم ما کامل می‌شود.

دروازه‌بان فولاد در خصوص حواشی و اتفاقاتی که در جریان بازی با گل‌گهر رخ داد، گفت: حاشیه‌ها چیز خاصی نبود. در پایان بازی هم از بازیکنان گل‌گهر معذرت‌خواهی کردم. در این زمان بدن‌ها آماده نیستند و ذهن‌ها خسته می‌شوند.

وی در مورد ایجاد فشار روی داوران در جریان بازی‌ها عنوان کرد: این اعتراض کردن‌ها در فوتبال اروپا جایی ندارد. اگر تیم ما اعتراض نکند و حریف اعتراض کند آنها روی داور سوار می‌شوند. اگر ما  اعتراض کنیم آنها می‌خواهند واکنش نشان بدهند. فشار روی داوران با تعامل تیم‌ها برطرف می‌شود. اگر سوتی زده شود هرچقدر هم اعتراض کنیم برنمی‌گردد. داوران مظلوم هستند و نسبت به قرارداد بازیکنان پول کمی می‌گیرند. 

مرادیان ادامه داد: فکر می‌کنم داوری شغل دوم آنها است. ان‌شاءالله فکر می‌کنم که آنها با خیال راحت داوری کنند چون با این پول نمی‌توانند از نظر اقتصادی خانواده‌هایشان را تأمین کنند.

۴۱۵۴