فواید کار کردن با رونالدو از زبان ستاره فرانسوی منچستریونایتد

فواید کار کردن با رونالدو از زبان ستاره فرانسوی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران ستاره فرانسوی منچستریونایتد مدعی است که تمرین کردن با کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی، شما را به بازیکن بهتری تبدیل می‌کند. 

به گزارش فوتبالی، در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی، شیاطین سرخ موفق شدند با رقم بیست میلیون پوند، کریستیانو رونالدو را از یوونتوس خریداری کنند تا این ستاره سی و شش ساله، پس از دوازده سال به الدترافورد بازگردد. ستاره سابق رئال مادرید شروع بسیار خوبی در لباس منچستریونایتد داشت و موفق شد در دو بازی، سه گل به ثمر برساند.

به نقل از سایت گل، پیش از رونالدو، سران منچستریونایتد خریدهای خوب دیگری نیز داشتند. آن‌ها پس از پایان مسابقات یورو 2020، جیدون سانچو را از بروسیا دورتموند و رافائل واران را از رئال مادرید به خدمت گرفتند. واران که سابقه بازی با رونالدو را در لوس بلانکوس دارد را گفت: "فکر می‌کنم که او بهترین مثال و نمونه در کل دنیا، برای یک انسان با ذهنیت برنده و تلاش و پشتکار زیاد است. بازی کردن با چنین بازیکنی، باعث پیشرفت بیشتر شما خواهد شد. اگر او هنوز در این سن می‌تواند چنین بازیکن خوبی باشد، به خاطر تلاش و پشتکارش است. از داشتن چنین بازیکنی در تیم بسیار خوشحالم. بازیکنان جوان باید از حضور رونالدو بیشترین استفاده را بکنند."

4416