خاطره خوش آنچلوتی از مستایا؛ جایی که در آن برای اولین بار به آسمان پرتاب شد!

خاطره خوش آنچلوتی از مستایا؛ جایی که در آن برای اولین بار به آسمان پرتاب شد!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در هفته پنجم رقابت های لالیگا فرداشب (یکشنبه) ساعت 23:30 به وقت ایران در ورزشگاه مستایا به مصاف والنسیا خواهد رفت و یک بازی نسبتا سخت در خارج از خانه مقابل والنسیا خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، کارلو آنچلوتی خاطرات تلخ و شیرینی در ورزشگاه مستایا در دوره اول حضورش در رئال مادرید دارد. ورزشگاه مستایا همان جایی است که کارلو آنچلوتی اولین جام خود را در رئال مادرید به دست آورد و از طرفی همان جایی است که با شکست دو بر یک مقابل والنسیا در آن، به نوعی استارت فاجعه های پیاپی و اخراجش در پایان فصل دوم حضورش در رئال مادرید زده شد.

اما بهتر است به فینال کوپا دل ری فصل 2013/14 برگردیم، جایی که رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه مستایا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را رئال مادرید با نتیجه 2 بر 1 به سود خود به پایان برد و قهرمان جام حذفی اسپانیا شد. گل دوم رئال مادرید که در آن بازی توسط گرت بیل به ثمر رسید، فراموش نشدنی بود.

کارلو آنچلوتی اولین جام خود در رئال مادرید را در ورزشگاه مستایا به دست آورده است و این اتفاق در سال 2014 رخ داده است. آنچلوتی پس از این قهرمانی در آن روی دست بازیکنان رئال مادرید به بالا انداخته شد و به نوعی اولین روز افتخار بر انگیز او در جمع کهکشانی ها رقم خورد.

1470