شرایط درمان اسطوره فوتبال برزیل پس از جراحی چطور پیش می‌رود؟

شرایط درمان اسطوره فوتبال برزیل پس از جراحی چطور پیش می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - پله اسطوره فوتبال برزیل در مسیر درمان از عمل جراحی خروج تومور روده بزرگ خود دچار یک عقبگرد شده است.

به گزارش فوتبالی، پله در حال حاضر در حال ریکاوری در بیمارستان سائوپائولو است و حالا دخترش کلی ناسیمینتو در مورد آخرین شرایطش صحبت کرده است. پله 80 ساله پنجشنبه شب به علت بی ثباتی تنفسی مدتی به اتاق مراقبت های ویژه رفته بود اما در حال حاضر اوضاعش بهتر است و تحت ریکاوری درمان قرار دارد.

دختر پله گفت که شرایط وی تحت "نیمه مراقبت" است و "به ریکاوری ادامه می دهد." کلی ناسیمینتو تصویری از پدرش در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:" به خوبی ریکاوری می کند و در شرایط عادی قرار دارد. قول می دهم که همین طور باشد! سناریوی ریکاوری برای مردی در این سن عادی است که گاهی دو گام به جلو بردارد و بعد از آن یک گام به عقب برود .دیروز خسته بود و یک گام به عقب برداشت اما امروز دو گام به جلو حرکت کرد."

بیمارستان بیانیه جدیدی را در مورد شرایط پله منتشر نکرده است. اسطوره فوتبال برزیل سه شنبه گذشته از آی سی یو خارج شد.  در آن زمان پله در پیامی نوشته بود:" هر روز به خندیدن ادامه می دهم. ممنون از همه محبت هایی که به من داشتید."

تومور در زمان چکاپ مرسوم در اواخر ماه آگوست توسط پزشکان پیدا شده بود. عمل جراحی در روز چهارم سپتامبر انجام شد. پله قهرمان جام جهانی های 1958 ، 1962 و 1970 شده بود و همچنان بهترین گلزن تاریخ برزیل با 77 گل در 92 بازی است.

4125